YouTube patrí medzi najnavštevovanejšie weby sveta, k čomu neodmysliteľne patrí patrične riadený objem reklám. YouTube na svojom oficiálnom blogu oznámil, že mení politiku spúšťania reklám v dlhších videách.
Najväčšia zmena sa týka spúšťania reklám uprostred videí (tzv. mid-roll reklamy), ktoré budú automaticky implementované do dlhších videí. Navyše, tie už nebudú musieť mať minimálnych 10 minút, ale bude im stačiť, aby nahrávaný obsah disponoval aspoň 8 minutovou dĺžkou.
Dôvodov takejto zmeny môže byť hneď niekoľko. Google sa v prvom kroku snaží prinútiť všetkých používateľov prejsť na predplatný formát YouTube Premium, ktorý reklamuje takmer na každom kroku.
Zmena týkajúca sa reklám uprostred videí naberie platnosť 27. júla a takéto reklamy Google zapne u doteraz všetkých nahraných videí, ktorých minutáž presahuje osem minút.
Podľa oficiálnej správy Google, reklamy uprostred videí majú slúžiť k vybalansovaniu používateľského zážitku a zároveň aj monetizačného potenciálu zdieľaného obsahu na strane tvorcov. Dobrou správou však je, že autori obsahu môžu tieto reklamy v nástroji YouTube Studio vypnúť alebo presunúť na iný čas.
Nenechaj si ujsť
Microsoft mení plány s novým Windowsom. Použije ho najskôr pre cenovo dostupné notebooky
Google tak vykonal ďalší krok, ktorý aj keď v samotnej myšlienke nepôsobí strašným dojmom, s najväčšou pravdepodobnosťou zmení spôsob pozerania videí. Tie budú od 27. júla s určitosťou kratšie, keďže autori nebudú musieť naťahovať obsah na minimálnych desať minút kvôli reklame.
Otázkou je len to, či konzumenti po zvýšení frekvencie reklám nebudú ešte väčšmi siahať po rôznych obdobách blokátorov reklám, čo by sa Google nemuselo pozdávať a mohol by ešte radikálnejšie v budúcnosti zasiahnuť.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
Pozor: Slovákom v sekunde vezme všetky peniaze. Nová hrozba zneužíva milovanú apku
Zabudni na skutočných ľudí. Instagram chce zmeniť jednu z najväčších výhod internetu
Čierny deň pre YouTube. Vymysleli úplne nový druh reklám, z ktorých si vytrháš vlasy
Európu posadol nebezpečný „vírus“. Známa apka robí z ľudí zombie
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Odhalili desiatky podvodných e-shopov na Slovensku. Vyskúšali sme ich a neverili vlastným očiam (+zoznam)
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- Má 1900 koní a prekoná aj monopost F1. Slávna talianska automobilka začala predávať brutálny elektromobil
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
- Odhalenie mimozemského života je na spadnutie. Vedci odkryli nové detaily
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
-
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
- Zem má druhý mesiac, vieme odkiaľ pochádza. Odhalil ho gigantický kráter
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
Podľa novej štúdie môže pacientom s Alzheimerom pomôcť rapamycín
Batman sa vracia na nečakanej platforme. Sleduj temný trailer
Ruský plynárenský koncern Gazprom sa vlani prepadol do straty
Slováci sa zbierajú pre Machalu: Chcú ho poslať do vesmíru, aby skontroloval, či je Zem guľatá
Vo Francúzsku vznikne komisia na vyšetrenie sexuálneho násilia vo filmoch
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené