YouTube je fenoménom dnešnej doby. Pred piatimi rokmi otvoril svoje brány všetkým odvážlivcom a umožnil im, aby si mohli v niektorých prípadoch skvelo zarábať. 

Tento prístup Googlu vyústil až do súčasnej podoby, kedy je práve YouTube najväčšou video platformou na svete. No gigantický rozmach nebol taký ružový ako sa môže na prvý pohľad zdať. Postupom času začali totiž pribúdať autori, ktorých vlastnili veľké produkčné či mediálne agentúry. Aby sa zamedzilo nekalým praktikám a zvýšila sa právna stránka platformy, YouTube zavádza nové pravidlo. Každý autor získa možnosť zapnutia reklamy na videách až potom, ako dosiahne 10 000 celkových videní na svojom kanáli.

youtube redzdroj fotografie: YouTube Red

Nové pravidlá sa tak snažia istým spôsobom pomôcť nezávislým autorom, ktorí chcú svoje videá dostať do povedomia ľudí skutočne legálnym spôsobom. Ak však kanál dosiahne 10 000 celkových videní, stále bude musieť prejsť kontrolou, ktorá usúdi, či spĺňa používateľské podmienky. Primárnym cieľom je, samozrejme, zamedzenie podvodných marketingových praktík na platforme a posielanie peňazí len tým autorom, ktorí vytvárajú obsah správne. Sme veľmi zvedaví, ako na tieto zmeny zareaguje početná základňa mladých tvorcov, keďže nie každý sa môže pochváliť „čistou“ tvorbou.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú