Xiaomi predstavuje druhú generáciu populárneho elektrického bicykla. Zaviedol zásadné obmedzenie
Čínsky gigant Xiaomi ešte v roku 2016 predstavil prvú generáciu elektrického bicykla QiCycle. Tentoraz sme sa dočkali novej generácie s označením QiCycle Electric Power, ktorá opäť prinesie veľa muziky za málo peňazí.
Ako informuje portál Electrek, Xiaomi predstavuje novú generáciu obľúbeného elektrického bicykla QiCycle. Jediné obmedzenie bicykla sa dotklo jeho maximálnej rýchlosti. Čínska vláda zaviedla regulácie, podľa ktorých nesmú e-bicykle prekročiť rýchlosť 25 km/h. Novinka tak určite nebude najrýchlejším e-bicyklom na trhu.
Ostatné špecifikácie a cena z bicykla QiCycle spravia trhák
V každom prípade však opäť prináša dizajnovo zaujímavý a hlavne ľahučký hliníkový rám v skladateľnej forme. Oproti predchádzajúcej verzii dostane QiCycle väčšie 20“ kolesá, ktoré poskytnú lepšie pohodlie v každom teréne. V bicykli je osadená 36 V batéria s kapacitou 5,2 Ah, čo pohodlne vystačí na 40 kilometrový dojazd. Nabíjanie by malo podľa Xiaomi trvať 3 hodiny.
Dizajn je skutočne umne navrhnutý, o čom svedčí aj fakt, že všetky káble sú vedené vnútrom konštrukcie rámu. Tým sa dosiahol čistejší vzhľad, ktorému dodávajú šmrnc zabudované LED svetlá vpredu a vzadu, pričom to zadné slúži aj ako brzdové svetlo.
Nechýba ani malý počítač s mini displejom, ktorého jas sa dokáže upravovať na základe senzora okolitého svetla.
Ten ponúkne informácie o stave batérie, zvolenom jazdnom režime a prevádzke bicykla. Zároveň je ho možné prepojiť za pomoci technológie Bluetooth k smartfónu prostredníctvom aplikácie Mi Home.
Bicykel okrem toho ponúkne 3 jazdné režimy s ohľadom na podiel energie poskytnutej batériou a jazdcom v podobe pedálovania. Na výber sú tak režimy s 25 %, 50 %a 75 % podielom výkonu.
Na prednom kolese môžeme nájsť klasické kotúčové brzdy a na zadnom naopak bubnové, pričom ich kvalitu výrobca deklaruje 3-metrovou brzdnou dráhou. Na čínskom trhu sa tak elektrický bicykel QiCycle Electric Power predstavil s cenovkou 2 999 yuanov, čo v prepočte činí 385 €.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku

Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov

Konzervatívci dali zbohom nafte. Susedia Slovenska už kupujú viac elektromobilov

ROZHODNUTÉ: Európska únia povolí. Zákaz spaľovákov sa odkladá, ide o pyrrhovo víťazstvo

Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)



