Toto je AMG, ktoré si môže dovoliť každý. Nie je však od Mercedesu, ale od Xiaomi
Xiaomi pri príležitosti globálneho predstavovania svojich produktov uvidelo na trh aj jeden veľmi zaujímavý produkt, ktorý vznikol v spolupráci s F1 tímom Mercedesu. Privítaj Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition.
Ak sa ti z toho extrémne dlhého názvu zatočila hlava, nie si sám. Xiaomi sa však tak trochu v dlhých názvoch vyžíva a limitovaná edícia elektrickej kolobežky, ktorá vychádza z modelu Mi Electric Scooter Pro 2, je toho skutočným dôkazom.

Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition je teda celý názov elektrickej kolobežky, ktorú Xiaomi vytvorilo s F1 tímom Mercedesu. Jedná sa o naozaj štýlovú a dizajnovú kolobežku, za ktorú si ale zákazník priplatí o čosi viac.
Nálepka Mercedes-AMG niečo stojí
V základe ide o dobre známu kolobežku Mi Electric Scooter Pro 2, ktorá sa pohybuje v cenovej hladine okolo 500 €. Za Mercedes-AMG verziu si však priplatíš pár stoviek naviac, odporúčaná cenovka štýlovej kolobežky je totiž až 799 €.

Okrem dobre známych parametrov, ako maximálna rýchlosť na úrovni 25 km/h, dojazd 45 km, prítomnosť duálnej brzdy, bezdušových pneumatík a vstavaného displeja, je celá kolobežka vo farbách Mercedes-AMG Petronas F1 tímu. Dominuje jej čierno-biele sfarbenie s tyrkysovými detailmi. Nechýba ani logo Mercedesu a divízie AMG.
Raz darmo, nálepka AMG niečo stojí, či už je nasadená na aute, alebo na kolobežke. V prípade automobilov od Mercedesu však tieto kúsky ponúkajú aj vyšší výkon, čo sa, žiaľ, pri kolobežke Mi Electric Scooter Pro 2 povedať nedá.

V stajni Mercedesu sú kolobežky v kurze
Spolupráca medzi F1 stajňou Mercedesu a Xiaomi nie je náhoda. Obaja sú totiž kráľmi vo svojej oblasti. Mercedes je najlepší tím F1 v uplynulej sezóne a Xiaomi je jedným z najväčších, ak nie najväčším výrobcom elektrických kolobežiek.
Kolobežky sú v F1 tíme Mercedesu extrémne populárne. Počas závodných víkendov sa na kolobežke, nie však elektrickej, premáva aj 7-násobný svetový šampión Lewis Hamilton alebo výkonný riaditeľ Toto Wolff. Ten si dokonca so svojimi kolegami sem tam strihne na elektrických kolobežkách aj menší závod.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Štát všetkých zaskočil: Tisíce Slovákov nepotrebujú PZP (PREHĽAD)

Ultimátny návod k novému PZP: Kedy ho potrebuješ a kedy nie? Tu je prehľad

Štát klepne po prstoch kolobežkárom a cyklistom: Bez tohto si už Slováci nezajazdia

Slováci sa konečne dočkali odpovedí, či si majú vybavovať PZP na elektrické kolobežky

Bizarný prípad: Slovák šoféroval elektrický skúter. Porušil prehliadaný zákon, teraz je za mrežami
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
