Medzi ďalšie prvky patrí 13 režimov osvetlenia, 64-farebný osvetľovací systém, 14-reproduktorový audiosystém Sony a „zero gravity“ predné sedadlá pre maximálne pohodlie. K tomu je k dispozícii pevná panoramatická strecha a priestor v kufri od 479 až po 1174 litrov v závislosti od polohy zadných sedadiel, pričom elektrická verzia obsahuje aj 99-litrový predný kufor.

Kľúčový model pre čínsky trh

Podľa CEO a prezidenta Mazdy, Masahira Mora, model EZ-6 predstavuje dôležitý krok v rámci elektrifikačného úsilia automobilky. Tento model, vyvíjaný počas troch rokov v spolupráci s čínskou automobilkou Changan Automobile, zohľadňuje špecifické požiadavky čínskych zákazníkov, ktorí stále viac vyhľadávajú inovatívne a udržateľné riešenia.

Mimochodom, tento model nie je vôbec drahý. Cena po prepočte sa pohybuje na úrovni 17 700 eur, čo z neho robí naozaj dostupný kúsok. Len dúfajme, že sľuby o „prvom globálnom modeli“ neostanú len na papieri a ambiciózni Japonci skutočne dodržia to, čo si naplánovali.

Model EZ-6 však bude pre Mazdu kľúčovým prvkom najmä na čínskom trhu, kde automobilka plánuje posilniť svoju prítomnosť.

Mazda ukázala budúcnosť, pozri si celú galériu

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú