Nový Tuscon N Line predstavený. Takto vyzerá kórejské SUV so športovým vzhľadom, má aj plug-in hybrid
Nová generácia SUV Hyundai Tuscon konečne prichádza aj v športovejšej edícii s prívlastkom N Line. Okrem dizajnových prvkov v podobe exteriérových aj interiérových doplnkov inšpirovaných divíziou Hyundai N dostanú niektoré motorizácie aj upravené pruženie ECS, vďaka ktorým získa podvozok športovejšie vlastnosti, informuje automobilka v tlačovej správe.
Model Tuscon je najpredávanejší Hyundai v Európe, preto sa nie je čomu diviť, že automobilka krátko po predstavení základného modelu prichádza aj s modelom N Line. Verzia N Line prichádza so všetkými motorizáciami, ako klasický Tuscon, avšak s výnimkou najslabšieho naftového motora. Kompletnú ponuku motorizácie, ako aj ich výkon, si môžeš pozrieť v našej infografike.

Loading…
Po dizajnovej stránke sa N Line oproti klasickému modelu líši najmä ostrejšími líniami v exteriéri, kde nechýbajú ani početné parametrické vzory. Tie sa nachádzajú na širokej prednej maske chladiča s logom N Line. Športovo ladený model disponuje aj množstvom čiernych doplnkov, ako orámovanie dverí, orámovanie predných svetiel či samotné spätné zrkadlá.
Športový vzhľad mu dodáva aj zadný spojler, ktorý je väčší ako pri klasickom modeli a v prípade N Line je navyše dozdobený aerodynamickými plutvami. V zadnej časti sa nachádza výrazný difúzor a dvojitá koncovka výfukov.
K dispozícii je niekoľko farieb lakovania, exkluzívne pre model N Line tu však máme Sivú Shadow Grey, pričom každé farebné prevedenie, okrem strieborného, sa dá nakombinovať s čiernou strechou vo farbe Phantom Black.
V interiéri sa ako inak nachádzajú športové sedadlá s červeným prešívaním a prešívanie nájdeme aj na výplni dverí či lakťovej opierke. Červené doplnky sa nachádzajú aj v priestoroch palubnej dosky, respektíve nechýba ani športový volant s logom N. Verzia N Line navyše prináša čierne čalúnenie stropu a kovové doplnky v podobe pedálov, opierky na nohu a prahov.

Najväčší rozdiel v podobe športových vlastností však prináša elektronicky riadené pruženie ECS, ktoré dokáže dynamicky meniť tuhosť podvozku na každom kolese individuálne, vďaka čomu je auto komfortné aj v teréne, no pri svižnej jazde celé pruženie stvrdne a Tuscon N Line je tak stabilnejší v zákrutách a presnejší na ovládanie.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

ROZHODNUTÉ: Európska únia povolí. Zákaz spaľovákov sa odkladá, ide o pyrrhovo víťazstvo

Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny

Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu

Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú

Tesla zhorela na celej čiare. Ak si chceš kúpiť jazdenku, týmto modelom sa oblúkom vyhni
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Slovenský travel influencer má dlhovať klientom a cestovke desaťtisíce eur. „Na naše mená neexistovali žiadne letenky“
PREMIUMMiliardár Křetínský skupuje najväčšie autocentrá v regióne. Potichu buduje obrovské impérium

Na Európu sa rúti bombogenéza: Meteoexperti varujú pred hlbokou tlakovou nížou, vietor dosahuje až 200 km/h

99 eur za sezónu: Koniec bezplatného koníčka vo Vysokých Tatrách, tisíce Slovákov si po novom priplatia

Semafor Andreja Danka má vážnu konkurenciu. Na Google Mapách sa objavil Sad Martiny Šimkovičovej
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
Slovensko má dve šance na Oscara. Najdiskutovanejší film roka o hroznej tragédii ale vypadol
Kým ostatní riešia konflikty, Európa poslala do vesmíru raketu. Rusko ani USA už nepotrebujeme
Známa automobilka pochovala elektrické nákladiaky. Smeruje k hybridom a menším elektromobilom
Zlom v EÚ: Spaľovacie motory po roku 2035 nezmiznú. Nový balík umožní ich prežitie
Elon Musk prepisuje dejiny. Výška jeho majetku vyráža dych, vďačí za to jednej veci
Zostrihaný prejav spustil peklo. Trump od BBC žiada likvidačné odškodné
Poliakom došla trpezlivosť. Vyvíjajú štátnu aplikáciu na nahlasovanie podozrivých situácií
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Slovenský travel influencer má dlhovať klientom a cestovke desaťtisíce eur. „Na naše mená neexistovali žiadne letenky“
PREMIUMMiliardár Křetínský skupuje najväčšie autocentrá v regióne. Potichu buduje obrovské impérium

Na Európu sa rúti bombogenéza: Meteoexperti varujú pred hlbokou tlakovou nížou, vietor dosahuje až 200 km/h

99 eur za sezónu: Koniec bezplatného koníčka vo Vysokých Tatrách, tisíce Slovákov si po novom priplatia

