Takto bude vyzerať prvé elektrické SUV Volkswagenu. Unikli fotografie a prvé špecifikácie
Vďaka dokumentom, ktoré musia Čínskemu ministerstvu priemyslu a informačných technológií (MIIT) predložiť všetky firmy, ak chcú získať typové schválenie modelov v Číne, sa k nám dostali nielen fotografie, ale aj niektoré detaily pripravovaného elektrického SUV od Volkswagenu. Model ID.4 by sa na trh mal dostať ešte tento rok ihneď po hatchbacku Volkswagen ID.3, informuje Autocar.
ID.4 sa dá nazvať konkurnentom, no zároveň aj súrodencom pripravovanej Škody Enyaq, nakoľko obidva elektromobily budú medzi sebou súperiť o potenciálnych zákazníkov, avšak zároveň budú vyrábané automobilkami z jedného koncernu. Enyaq aj ID.4 budú zároveň založené na novej platforme MEB, ktorú vyvinula skupina Volkswagen.
Túto skutočnosť potvrdzujú nielen fotografie, ale aj prvé informácie o rozmeroch. ID.4 by mal disponovať dĺžkou 4592 mm, šírkou 1852 mm a výškou 1629 mm, čo znamená minimálne rozdiely oproti Škode Enyaq. Avšak rázvorom kolies 2765 mm sú na vlas identické.
Ralf Brandstätter, prevádzkový riaditeľ Volkswagenu, uviedol, že Volkswagen ID.4 bude dostupný vo viacerých verziách. Nielen rôzne kapacity batérie, ale aj verzie so zadným náhonom či pohonom oboch náprav, ktoré ponúknu rozdielny výkon, sa objavia v tomto elektromobile. Zo začiatku však bude k dispozícii iba verzia so zadným náhonom.
Ako píše The Verge, elektrické SUV od nemeckej automobilky by sa malo nielen vyrábať, ale aj predávať v Európe, Číne a USA. Jeho očakávaný dojazd by mal byť podľa normy WLTP okolo 500 km a batéria by sa z 0 až na 80 % mala dať nabiť už za 30 minút.
Podľa CarNewsChina bude k dispozícii aj verzia Volkswagen ID.4 X, ktorá je o niečo väčšia, pričom sa mierne líši aj dizajnom najmä prednej časti. Je však dosť možné, že ide o verziu určenú výhradne pre čínsky trh.
BREAKING: Volkswagen ID.4 X and ID.4 Crozz unveiled in ChinaImages of the Volkswagen ID.4 X and the Volkswagen ID.4…
Gepostet von CarNewsChina.com am Mittwoch, 17. Juni 2020
Oficiálne predstavenie Volkswagenu ID.4 sa malo konať na tohtoročnom autosalóne v New Yorku, ale po jeho odložení z dôvodu krízy spôsobenej koronavírusom sa očakáva, že predstavenie uskutočnia iným spôsobom už v najbližších mesiacoch.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Vydrží 8 miliónov km a desaťtisíce cyklov nabitia. Vedci vyvinuli batériu, ktorá už mieri do výroby
Nová Dacia je najväčšia v histórii. V teste ukázala, že toto už nie je lacné SUV pre každého
Prelomový objav zo Švédska. Nová technológia môže zmeniť spôsob, akým nabíjame elektromobily
Peklo zamrzlo, Mercedes chce použiť motory BMW. Toto prekvapivé rozhodnutie prichádza z dôvodu, ktorý nikto nečakal
Z Európy ich už nič nevyženie. Čínska automobilka prevzala moc nad známym nemeckým gigantom
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Tréner Matej vyvracia mýty o cvičení: Beh nie je zázračná metóda na chudnutie, toto sú 3 zásady správneho tréningu (ROZHOVOR)
Nová nočná mora pre Putina: NATO predstavilo „kráľa bitiek“, raketový systém má dolet 700 km
Ukrajina a Maďarsko v ostrom spore: „Vyzývame Zelenského, aby sa prestal vyhrážať“
Nešťastná nehoda v autoumyvárni: Päťročný chlapček leží v nemocnici, bojuje o život
Na Slovensku jazdí 300-tisíc áut bez poistky. Od roku 2026 neprejdú cez STK
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Giganti sa spojili, aby zachránili spaľováky. Dostanú technológie, aké čakáš len od elektromobilov
- Vydrží 8 miliónov km a desaťtisíce cyklov nabitia. Vedci vyvinuli batériu, ktorá už mieri do výroby
- Môžeš prísť o auto aj o vodičák na 2 roky. Polícia dostala prístroj, ktorým kontroluje Slovákov priamo na ceste
- Nová Dacia je najväčšia v histórii. V teste ukázala, že toto už nie je lacné SUV pre každého
- Európske automobilky stoja pred kontroverzným krokom. Číňania prišli s taktikou, ktorá ich môže zničiť
-
- Nová Dacia je najväčšia v histórii. V teste ukázala, že toto už nie je lacné SUV pre každého
- Vydrží 8 miliónov km a desaťtisíce cyklov nabitia. Vedci vyvinuli batériu, ktorá už mieri do výroby
- Giganti sa spojili, aby zachránili spaľováky. Dostanú technológie, aké čakáš len od elektromobilov
- Európske automobilky stoja pred kontroverzným krokom. Číňania prišli s taktikou, ktorá ich môže zničiť
- Peklo zamrzlo, Mercedes chce použiť motory BMW. Toto prekvapivé rozhodnutie prichádza z dôvodu, ktorý nikto nečakal
-
- Vodič prekročil rýchlosť o 27 km/h a dostal pokutu 96 000 eur. Narazil na prísne pravidlo
- Má dojazd 2 245 km a neskutočnú spotrebu. Automobilka pôsobiaca aj na Slovensku predstavila zázračný hybrid
- Už ich nič nezastaví. Automobiloví giganti spojili sily, nečakaná aliancia zmení elektromobily
- Spaľováky pošle do hrobu. Škoda urobí z milovaného auta Slovákov elektromobil, takto bude vyzerať
- Môžeš prísť o auto aj o vodičák na 2 roky. Polícia dostala prístroj, ktorým kontroluje Slovákov priamo na ceste
Americká vláda kúpila 10 % Intelu. Ide o signál národnej bezpečnosti
Streamer zomrel počas 12-dňového maratónu. Francúzsky regulátor priznáva právnu dieru
Nemalá strata: Ukrajinské vojenské letectvo prišlo o ďalší z cenných lietajúcich strojov
Európska mocnosť sa obáva AI. Tretina verí, že im zoberie prácu v blízkej budúcnosti
Maličký ostrovný štát má problém, ktorý sa nedá zastaviť. Sopku zachvátili 30-metrové gejzíry lávy
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP