Takto bude vyzerať prvé elektrické SUV Volkswagenu. Unikli fotografie a prvé špecifikácie
Vďaka dokumentom, ktoré musia Čínskemu ministerstvu priemyslu a informačných technológií (MIIT) predložiť všetky firmy, ak chcú získať typové schválenie modelov v Číne, sa k nám dostali nielen fotografie, ale aj niektoré detaily pripravovaného elektrického SUV od Volkswagenu. Model ID.4 by sa na trh mal dostať ešte tento rok ihneď po hatchbacku Volkswagen ID.3, informuje Autocar.
ID.4 sa dá nazvať konkurnentom, no zároveň aj súrodencom pripravovanej Škody Enyaq, nakoľko obidva elektromobily budú medzi sebou súperiť o potenciálnych zákazníkov, avšak zároveň budú vyrábané automobilkami z jedného koncernu. Enyaq aj ID.4 budú zároveň založené na novej platforme MEB, ktorú vyvinula skupina Volkswagen.
Túto skutočnosť potvrdzujú nielen fotografie, ale aj prvé informácie o rozmeroch. ID.4 by mal disponovať dĺžkou 4592 mm, šírkou 1852 mm a výškou 1629 mm, čo znamená minimálne rozdiely oproti Škode Enyaq. Avšak rázvorom kolies 2765 mm sú na vlas identické.
Ralf Brandstätter, prevádzkový riaditeľ Volkswagenu, uviedol, že Volkswagen ID.4 bude dostupný vo viacerých verziách. Nielen rôzne kapacity batérie, ale aj verzie so zadným náhonom či pohonom oboch náprav, ktoré ponúknu rozdielny výkon, sa objavia v tomto elektromobile. Zo začiatku však bude k dispozícii iba verzia so zadným náhonom.
Ako píše The Verge, elektrické SUV od nemeckej automobilky by sa malo nielen vyrábať, ale aj predávať v Európe, Číne a USA. Jeho očakávaný dojazd by mal byť podľa normy WLTP okolo 500 km a batéria by sa z 0 až na 80 % mala dať nabiť už za 30 minút.
Podľa CarNewsChina bude k dispozícii aj verzia Volkswagen ID.4 X, ktorá je o niečo väčšia, pričom sa mierne líši aj dizajnom najmä prednej časti. Je však dosť možné, že ide o verziu určenú výhradne pre čínsky trh.
BREAKING: Volkswagen ID.4 X and ID.4 Crozz unveiled in ChinaImages of the Volkswagen ID.4 X and the Volkswagen ID.4…
Gepostet von CarNewsChina.com am Mittwoch, 17. Juni 2020
Oficiálne predstavenie Volkswagenu ID.4 sa malo konať na tohtoročnom autosalóne v New Yorku, ale po jeho odložení z dôvodu krízy spôsobenej koronavírusom sa očakáva, že predstavenie uskutočnia iným spôsobom už v najbližších mesiacoch.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Klinec do rakvy spaľovákom. Elektrický Mercedes prešiel v teste viac ako 1300 km bez nabíjania
Veľký zlom v histórii elektromobility: Ropný gigant vyvinul kvapalinu, ktorá nabije elektromobil za 10 minút
Zvládne až 160 parkovacích scenárov. Tento elektromobil vie zaparkovať úplne sám, má dojazd 820 km
2 000 koní, strhujúce zrýchlenie a šialené ceny. Toto je TOP 10 najdrahších elektromobilov sveta
Slováci začali objednávať lacné elektromobily z Číny. Zistili sme, ako na to a aké sú celkové náklady (ROZHOVOR)
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Slováci prídu o 3 dni pracovného pokoja. Po kritike opozície a cirkvi je v hre náhrada za 6. január
Rusko simulovalo raketový útok na Poľsko. Vojenské cvičenie Zapad-2025 vyvolalo obavy z eskalácie v NATO
Päť potravín, ktoré ničia tvoj mozog: Lekárka odhalila, čo nikdy neje, preto zostáva mladá a plná energie
Mozgová hmla ťa oberá o schopnosť myslieť. Lekár odhalil štyri jednoduché riešenia
Dvojdňová opica nie je výmysel: Vedci odhalili prečo po tridsiatke trpíš dlhšie. Odporúčajú 4 metódy, ako jej predísť
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Pošlú ich rovno do šrotu. Kontroverzná regulácia Európskej komisie o autách je na spadnutie
- Slováci začali objednávať lacné elektromobily z Číny. Zistili sme, ako na to a aké sú celkové náklady (ROZHOVOR)
- Veľký zlom v histórii elektromobility: Ropný gigant vyvinul kvapalinu, ktorá nabije elektromobil za 10 minút
- Zvládne až 160 parkovacích scenárov. Tento elektromobil vie zaparkovať úplne sám, má dojazd 820 km
- Nový radar s AI zarazil vodičov. Nemeria však rýchlosť, dáva mastné pokuty za niečo úplne iné
-
- Pošlú ich rovno do šrotu. Kontroverzná regulácia Európskej komisie o autách je na spadnutie
- Slováci začali objednávať lacné elektromobily z Číny. Zistili sme, ako na to a aké sú celkové náklady (ROZHOVOR)
- Veľký zlom v histórii elektromobility: Ropný gigant vyvinul kvapalinu, ktorá nabije elektromobil za 10 minút
- Zvládne až 160 parkovacích scenárov. Tento elektromobil vie zaparkovať úplne sám, má dojazd 820 km
- Nový radar s AI zarazil vodičov. Nemeria však rýchlosť, dáva mastné pokuty za niečo úplne iné
-
- Pošlú ich rovno do šrotu. Kontroverzná regulácia Európskej komisie o autách je na spadnutie
- Japonci zaskočili konkurenciu. Nissan predstavil motor, aký svet ešte nevidel
- Slováci začali objednávať lacné elektromobily z Číny. Zistili sme, ako na to a aké sú celkové náklady (ROZHOVOR)
- Európske automobilky sa otriasajú. Šéf Stellantisu poslal Bruselu tvrdý odkaz, čas sa kráti
- Nemci na diaľnici prekvapili: Hoci môžu jazdiť neobmedzenou rýchlosťou, toto je realita
Nenápadný faktor nás oberá o miliardy eur: Európska únia je pod tlakom extrémnych javov, ničia ekonomiku štátov
Slováci v tom majú jasno: Táto vec najviac znečisťuje ovzdušie v našej krajine
Americký gigant má na krku vážny problém. Na pôde východnej mocnosti porušil dôležitý zákon
Izolujú sa od sveta. Táto krajina svoj jadrový status zakotvila v zákone, Západ je v obavách
Klimatický šok: Fosílne palivá ich devastujú, verný spojenec Západu stojí pred nezvratnou skazou
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP