Počet streamovacích služieb narastá každým rokom. Či už sa jedná o stremovanie hudby, alebo filmov a seriálov, výber je kvôli veľkej konkurencii mnohokrát ťažký. Hlavným kritériom je samozrejme obsah a kvalita, no u väčšiny však veľkú rolu zohráva aj mesačná cena za danú službu.

Na prvý pohľad sa to zdá ako smiešna suma za tisícky hodín video obsahu. Mnohí však využívajú tie najväčšie (najdrahšie) balíčky a ďalšie služby, akými sú napríklad Spotify, predplatné novín či internetová televízia. Spolu to mesačne vytvorí už nie vždy najmenšiu sumu peňazí. Azda najpopulárnejšiu streamovaciu službu predstavuje Netflix, ktorý sa práve v oblasti ceny rozhodol zmeniť svoju stratégiu.

Lacnejšia verzia = viac zákazníkov

S cieľom ponúkať lacnejšiu verziu videostreamovacej služby na úkor získania nových zákazníkov pred pár dňami prišiel zakladateľ a šéf spoločnosti Reed Hastings. Hovorilo sa o tom, že nedôjde k nižšej cene za už existujúce možnosti predplatného, ale bude vytvorený nový, teda lacnejší balíček. Dnes už môžeme povedať, že nový balík bude zameraný na mobilné zariadenia.

Zobraziť celú galériu (4)
@QWorldNews1/Twitter

Počet používateľov, ktorí využívajú mobilné zariadenia na sledovanie Netflixu, rastie po celom svete. Údaje zo začiatku roka navyše hovoria o tom, že smartfóny a tablety predstavujú 35 % celosvetových registrácií.

Prečítajte si tiež!
Disney spúšťa vlastnú streamovaciu službu. Netflix má obrovskú konkurenciu

Vo viacerých krajinách dokonca používanie smartfónov prekračuje čas strávený sledovaním TV či používaním PC. Práve tejto skupine zákazníkom spraví Netflix veľkú radosť. Nielen vytváraním lepších nástrojov, ale najmä nižšou cenou.

Zobraziť celú galériu (4)
@ComplexPop/Twitter

Zníženie nákladov o 50 %

Momentálne prebieha vývoj programu predplatného, ktorý by platil len pre mobilné zariadenia. S týmto balíčkom by bolo možné obsah sledovať len na smartfóne či tablete, no o polovicu lacnejšie ako doteraz. Predbežná cena za túto službu podľa všetkého predstavuje 4 doláre. Okrem cieľovej destinácie, teda USA, by sa novinka mala dostať aj na medzinárodný trh a dúfajme, že aj k nám.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú