Streamovací gigant Netflix si posledný týždeň naplno uchmatol pozornosť médií. Najskôr sa počas víkendu podelil s viacerými trailermi na svoje očakávané hity, medzi ktorými nechýbali Ozark, Vikingovia či vôbec najdrahší seriálový projekt v histórii spoločnosti – komiksovka Sandman.

Teraz riaditeľ Netflixu, Ted Sarandos, na svojom Twitteri zverejnil štatistiky odhaľujúce najúspešnejšie projekty spoločnosti. Dáta pochádzajú za prvých 28 dní od uvedenia novinky do ponuky platformy a zarátava sa sem všetok obsah, ktorý si používatelia pustili aspoň na dve minúty.

Na čom si užiješ skvelý filmový a seriálový zážitok s TOP zvukom?

Kúp si TV Philips Performance spolu so soundbarom alebo bezdrôtovým reproduktorom a po registrácii môžeš získať späť až 50 % ceny soundbaru alebo reproduktoru.

POZRI SI CELÚ–>PONUKU<–

Erotika predáva

Zo štatistík vyplýva, že vôbec najúspešnejším seriálom Netflixu je pikantná historická dráma Bridgerton, ktorú si pozrelo 82 miliónov používateľov a jej sledovaním ľudia strávili 625 miliónov hodín. Seriálových priaznivcov zaujala aj ďalšia tohtoročná novinka so šteklivým nádychom – Sex/Life, ktorý sa stal z hľadiska sledovanosti stal štvrtým najúspešnejším seriálom služby.

Druhú priečku obsadila odľahčená francúzska detektívka Lupin (76 miliónov a 619 miliónov hodín) a prvá séria Zaklínača, ktorú si zaplo 76 miliónov domácností. Sledovaním novej fantasy používatelia strávili celkovo 541 miliónov hodín a prichádzajúcou druhou sériou Netflix štatistiky určite vylepší.

Netflix

Najsledovanejšie seriály Netflixu podľa počtu používateľov: 

  1. Bridgerton – 82 miliónov
  2. Lupin – 76 miliónov
  3. Zaklínač – 76 miliónov
  4. Sex/Life – 67 miliónov
  5. Stranger Things (3. séria) – 67 miliónov
  6. Money Heist (4. séria) – 65 miliónov
  7. Tiger King – 64 miliónov
  8. The Queen’s Gambit – 62 miliónov
  9. Sweet Tooth – 60 miliónov
  10. Emily in Paris – 58 miliónov

Najsledovanejšie seriály Netflixu podľa času sledovania: 

  1. Bridgerton – 625 miliónov hodín
  2. Money Heist (4. séria) – 619 miliónov hodín
  3. Stranger Things (3. séria) – 582 miliónov hodín
  4. Zaklínač – 541 miliónov hodín
  5. 13 Reasons Why (2. séria) – 496 miliónov hodín
  6. 13 Reasons Why (1. séria) – 476 miliónov hodín
  7. You (2. séria) – 457 miliónov hodín
  8. Stranger Things (2. séria) – 427 miliónov hodín
  9. Money Heist (3. séria) – 426 miliónov hodín
  10. Ginny & Georgia – 381 miliónov hodín
Filmy bez prekvapení

Kým pri seriáloch v rebríčku najúspešnejších projektov vidíme hneď niekoľko noviniek, pri filmoch sa veľké prekvapenia nekonajú. Jasnou jednotkou je aj naďalej akcia s austrálskym svalovcom Chrisom Hemsworthom, ktorú si zaplo 99 miliónov domácností. Potvrdené bolo, že film sa dočká aj pokračovania, pri troche šťastia si ho pozrieme možno už koncom budúceho roka.

Z tohtoročných filmových noviniek divákov zaujali najmä zombie akcia Zacka Snydera Army of the Dead, ktorá sa už čoskoro dočká aj prequelu Army of Thieves, ktorý sa zameria na otvárača sejfov Ludwiga. Divákov zaujala aj komediálna dráma Fatherhood, v ktorej sa obľúbený zabávač Kevin Hart ocitne v role osamelého rodiča a vychováva svoju malú dcéru.

TMDB

Najsledovanejšie filmy Netflixu podľa počtu používateľov: 

  1. Extraction – 99 miliónov
  2. Bird Box- 89 miliónov
  3. Spenser Confidential – 85 miliónov
  4. 6 Underground – 83 miliónov
  5. Murder Mystery – 83 miliónov
  6. The Old Guard – 78 miliónov
  7. Enola Holmes – 77 miliónov
  8. Project Power – 75 miliónov
  9. Army of the Dead- 75 miliónov
  10. Fatherhood – 74 miliónov

Najsledovanejšie filmy Netflixu podľa času sledovania: 

  1. Bird Box – 282 miliónov hodín
  2. Extraction – 231 miliónov hodín
  3. The Irishman – 215 miliónov hodín
  4. The Kissing Booth 2 – 209 miliónov hodín
  5. 6 Underground – 205 miliónov hodín
  6. Spenser Confidential – 197 miliónov hodín
  7. Enola Holmes – 190 miliónov hodín
  8. Army of the Dead – 187 miliónov hodín
  9. The Old Guard – 186 miliónov hodín
  10. Murder Mystery – 170 miliónov hodín
Dlhodobá kritika

Aj keď čísla pri jednotlivých projektoch vyzerajú impozantne, Netflix za sledovanie svojich štatistík dlhodobo čelí kritike. Do údajov sa totiž zarátava všetok obsah, ktorý si používatelia pustia na dve minúty. Takýto obsah sa však v rámci služby častokrát spúšťa automaticky a v metrikách sa tak ocitajú aj filmy a seriály, ktoré si používatelia v skutočnosti nikdy nepustili.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú