Apple zahral na nostalgickú strunu. Znovu vytiahol ikonický formát reklamy
Apple mal včera veľký deň, kedy konečne predstavil trojicu Macov postavených na vlastných procesoroch M1. Spoločnosť ukončila prezentáciu humorným spôsobom, čím vtesnala nostalgickú slzu do oka nejednému fanúšikovi starších Apple zariadení.
Apple vedľa MacBooku Air, MacBooku Pro a Macu mini sústredil značnú časť prezentácie aj novej verzii macOS Big Sur. Kalifornská spoločnosť vytiahla v závere dlhoročného maskota reklamných spotov, žiarlivého „PC chlapíka“ v podaní JohnQ Hodgmana. Ten sa do pamäte fanúšikov vryl ako jeden z dvoch hlavných protagonistov série reklám „Get a Mac“. Justin Long, ktorý zastupoval v reklamách fanúšikov Macu, sa včera neobjavil.
Kampaň Get a Mac
Get a Mac bola séria reklamných spotov vysielaných v rokoch 2006 až 2009. Ich hlavnou premisou bolo vyzdvihnutie charakteru počítačovej sféry v kontraste s Macom. Zatiaľ čo zástupca tábora Microsoftu bol vyobrazený ako konzervatívnejší jedinec v obleku s kravatou, Mac predstavoval podstatne uvoľnenejšiu a menej formálnu myšlienku.
Najzásadnejšou úlohou reklám, rovnako ako v prípade jej najnovšej iterácie zo včera, bolo ironicky vyzdvihnúť najnovšie funkcionality a prednosti práve zariadení Apple. „PC chlapík“ si tak včera doberal vyšší výkon nových Macov, dlhšiu výdrž batérie alebo absenciu akéhokoľvek hluku.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Tesla zhorela na celej čiare. Ak si chceš kúpiť jazdenku, týmto modelom sa oblúkom vyhni

Riaditeľa AI firiem úplne zošaleli: Infraštruktúru chcú vo vesmíre, no čaká ich logistické peklo

Brutálne Xiaomi za 165€, ale aj nadupaný iPad: Toto je TOP 5 tabletov pod stromček v roku 2025

Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou

Hovorí o ňom celý internet. Nový sci-fi seriál rozpútal šialenstvo, ukazuje desivú realitu
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Spojenec Slovenska dostal ultimátnu zbraň. „Dračiemu ohňu“ neunikne ani jedna raketa, zasiahne aj mincu
- Zdrvujúca slovenská novinka zbúrala Netflix. Porazila aj hollywoodsky hit za 200 miliónov
- Musk po vyše 20 rokov zmenil názor, SpaceX prichádza na akciový trh so šialenou hodnotou
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- V Európe vyčíňa neviditeľný zabijak. Vedci ostali zhrození z jeho sily, rozmnožuje nebezpečné baktérie
-
- Spojenec Slovenska dostal ultimátnu zbraň. „Dračiemu ohňu“ neunikne ani jedna raketa, zasiahne aj mincu
- Zdrvujúca slovenská novinka zbúrala Netflix. Porazila aj hollywoodsky hit za 200 miliónov
- Musk po vyše 20 rokov zmenil názor, SpaceX prichádza na akciový trh so šialenou hodnotou
- V Európe vyčíňa neviditeľný zabijak. Vedci ostali zhrození z jeho sily, rozmnožuje nebezpečné baktérie
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
-
- Uniklo 90 miliárd litrov vody a nikto si to nevšimol. Vedci hovoria o nevídanej sile Zeme
- Prekvapivá krajina má obrovský záujem o slovenské zbrane. Štát rokuje o kúpe pokročilých systémov
- Vyspelá európska krajina otáča o 180 stupňov. Po 40 rokoch ide naštartovať jadrovú energiu
- Vedci otvorili strom a ostali bez slov. Skrýval nový svet, ktorý roky tajne ovplyvňuje klímu
- Čína ostala v šoku. Západ našiel spôsob, ako ukončí jej monopol na kritickej surovine

