Počas celej histórie výstavy CES v Las Vegas sme sa nestretli s tým, aby sa jej zúčastnil aj Apple. Spoločnosť totiž rada usporadúva vlastné konferencie, na ktorých predstavuje nové smartfóny, notebooky a iné zariadenia, no tentokrát zavítala aj do tohto púštneho mesta. Apple ani teraz neprišiel na výstavu CES 2019 ukázať nejakú novinku, ale miesto toho vo veľkom prezentuje bezpečnosť svojich iPhonov na masívnom plagáte.

Vo svete technológií je konkurencia prirodzeným „motorom“, ktorý poháňa všetky spoločnosti vpred, aby prinášali ešte stále lepšie produkty. Ako však dokážu jednotlivé firmy medzi sebou súperiť, tak si zo svojich protivníkov vedia neraz aj poriadne vystreliť. Už v minulosti sme sa stretli s viacerými posmešnými reklamami na adresu toho či oného výrobcu smartfónov. Veľkým terčom sa kvôli výrezu a iným vlastnostiam iPhonov stával aj Apple, ktorý však teraz konkurenciu odpísal jedným veľkým plagátom priamo na výstave CES 2019.

Apple je duchom prítomný aj na výstave CES

Každý účastník, ktorý v najbližších dňoch zavíta do Las Vegas, aby uvidel najnovšie technologické novinky od mnohých výrobcov, bude mať možnosť zazrieť aj veľký plagát visiaci na hoteli neďaleko kongresového centra, kde bude celá výstava prebiehať. Tento počin spoločnosti má reprezentovať bezpečnosť jej iPhonov, na ktorej skutočne záleží. Heslo plagátu pritom znie: „Čo sa stane v iPhone, zostane v iPhone“, čím Apple nadväzuje na legendárnu hlášku „Čo sa stane vo Vegas, ostane vo Vegas“. Týmto spôsobom sa Applu podarilo pripomenúť tiež mnohé bezpečnostné škandály s konkurenčnými zariadeniami, ktoré sa udiali v minulom roku.

Nenechaj si ujsť
Vplyv Apple na Android smartfóny je väčší než si mnohí mysleli

Zameranie spoločnosti na bezpečnosť používateľa nie je žiadnou novinkou. Samotný Apple už neraz prehlásil, že nie je odkázaný na zarábanie peňazí predávaním osobných informácií o svojich zákazníkoch. Už pár mesiacov od začiatku minulého roka sme totiž mohli vidieť, že mnohé iné spoločnosti, vrátane konkurentov Applu, boli zapletené do viacerých veľkých bezpečnostných škandálov, ktoré sa neskôr objavovali takmer neustále. Veľké fiasko zažila v minulosti aj Alexa od Amazonu či čínski výrobcovia smartfónov, ktorí neberú bezpečnosť tak vážne ako Apple.

Gigant z Cupertina si tak vybral dokonalú príležitosť ako rýpať do svojich konkurentov. Zatiaľ sa však nezdá, aby bol inštalovaný plagát spúšťačom veľkej celosvetovej kampane, v ktorej sa by spoločnosť chystala silou-mocou potupiť ostatných výrobcov. Týmto gestom len podotkla, že jej záleží na súkromí používateľov iPhonov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú