Telekom odpovedá zákazníkom a vybavuje faktúry cez AI. Na Slovensku funguje špeciálny chatbot
Konverzační chatboti nie sú na internete žiadnou novinkou. Poskytujú možnosť pre automatizovanú komunikáciu s ľuďmi, ktorým môžu svojimi odpoveďami a radami pomôcť už za krátku chvíľu. Využíva ich mnoho webových stránok. Vlastného chatbota sa však rozhodol spustiť aj Telekom. Na webe operátora poskytuje pomoc zákazníkom a nedávno svoje možnosti rozšíril o ďalšiu novinku.
Každý, kto od začiatku júna navštívil web alebo aplikáciu Telekomu, si mohol všimnúť novinku v podobe virtuálneho asistenta, teda chatbota menom Olivia.
Automatizovaná komunikácia so zákazníkom pri takejto online podpore pritom dokáže vyriešiť viacero problémov a opraviť fungovanie služieb ešte skôr, ako by musela byť využitá pomoc ľudského operátora.
Chatbot Telekomu už dokáže preposielať elektronické faktúry
Olivia je dostupná nielen pre zákazníkov operátora ale aj pri hľadaní produktov a služieb v prípade nových klientov. Pri výbere vopred pripravených odpovedí ponúkne ďalšie možnosti, ktoré majú pomôcť ľuďom pri rozhodovaní napríklad s výberom novej služby alebo pri riešení technického problému.
Chatbot už pritom konverzoval s ľuďmi viac ako 4500-krát na webe a celkovo 3480-krát priamo v mobilnej aplikácii.
Nenechaj si ujsť
Telekom zvýšil rýchlosť pre optický a DSL internet. Predĺžil platnosť benefitov
„Chatbota sme naplno spustili začiatkom júna a v súčasnosti poskytuje informácie a technickú podporu na webe Telekom.sk a tiež v našej Telekom aplikácii. Hlavnou výhodou pre zákazníkov je možnosť rýchlo získať pomoc cez ponuku jednoduchých volieb.
„Okrem iného si takto môžu zákazníci nechať poslať aj elektrofonickú faktúru, čím sa tento úkon výrazne zjednodušil a zautomatizoval. Pritom žiadosť o preposielanie faktúry je jednou z najčastejších požiadaviek zákazníkov,“ vyjadril sa pre našu redakciu FonTech.sk Pavel Ďurík, hovorca pre korporátne záležitosti Telekomu.
Okrem vyššie spomínaných možností umožňuje Olivia po novom posielať klientom Telekomu aj elektronické faktúry priamo na ich emailové adresy. Už behom pár kliknutí tak môže Olivia preposlať faktúru do mailovej schránky.
Telekom túto možnosť do chatbota pridal na základe žiadostí zákazníkov len pred pár dňami. O2 a 4ka na Slovensku pri poskytovaní podpory zákazníkom využívajú online chat, v ktorom je klient priamo spojený s operátorom v stredisku. Orange využíva len kontaktný formulár, telefonickú linku alebo komunikáciu cez Messenger.
Čítajte viac z kategórie: Aplikácie
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Slováci si našli nového miláčika. Tento mobil nestojí 1000 eur a poráža vlajkové lode Apple a Samsungu
Slovákov oberajú o tisíce eur denne. Veľký operátor upozorňuje nad novým sofistikovaným podvodom
Slováci majú poslednú šancu získať 20 GB dát za pár eur. Akcia operátora končí už dnes
Toto je technológia, ktorú čakali operátori po celom svete. Nový čip zvládne univerzálne 6G spojenie s extrémnymi rýchlosťami
Veľké prekvapenie Telekomu: Obľúbená služba Slovákov sa už o pár dní zmení na nepoznanie (+detaily)
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Pokuta až 100 eur za bežnú chybu Slovákov. Mnohí vodiči robia vec, ktorú si ani neuvedomujú
Banky menia pravidlá prevodu peňazí. Od októbra potrebuješ viac než len číslo účtu príjemcu
Chránili naše zdravie, dnes sú časovanou bombou. Rúška z čias Covid-19 uvoľňujú „neviditeľný jed“, tvrdia vedci
Slovensko hlási prvý prípad nakazenia: Nebezpečná infekcia odolná liekom sa šíri Európou
Prudká zmena počasia na Slovensku: Rútia sa búrky a výrazné ochladenie, varujú experti (PREDPOVEĎ)
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Prekvapivá krajina má obrovský záujem o slovenské zbrane. Štát rokuje o kúpe pokročilých systémov
- Padnutý strom v Amazónii nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté stáročia
- Tisíce ton zlata, medi a striebra. Na hranici dvoch štátov našli najväčší poklad za posledných 30 rokov
- Zem je vo vnútri úplne iná ako sme si mysleli. Stojíme na gigantickom „oceáne”
- OFICIÁLNE: Legendárna Nokia je späť. Predstavila odolný smartfón s neuveriteľnými parametrami
-
- Padnutý strom v Amazónii nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté stáročia
- Tisíce ton zlata, medi a striebra. Na hranici dvoch štátov našli najväčší poklad za posledných 30 rokov
- Zem je vo vnútri úplne iná ako sme si mysleli. Stojíme na gigantickom „oceáne”
- Dôležitá zmena pre používateľov Gmailu. Tradičným spôsobom sa už čoskoro neprihlásiš
- Slováci si našli nového miláčika. Tento mobil nestojí 1000 eur a poráža vlajkové lode Apple a Samsungu
-
- Padnutý strom v Amazónii nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté stáročia
- Vedcom padla sánka. 4 757 metrov pod ľadom Antarktídy objavili stratený svet
- Tisíce ton zlata, medi a striebra. Na hranici dvoch štátov našli najväčší poklad za posledných 30 rokov
- Vedci našli artefakt starý 80 000 rokov. Odhalil, že o minulosti ľudstva sme sa totálne mýlili
- Japonci zaskočili konkurenciu. Nissan predstavil motor, aký svet ešte nevidel
Európskej únii hrozí kríza: Zákaz spaľovacích motorov zrušíme, sľúbil Európanom predseda ľudovej strany
Umelá inteligencia dostane prísnejšie pravidlá. Brusel chce Kódex praxe do roku 2026
Rusko zradil verný európsky spojenec. Poza jeho chrbát dodáva muníciu Ukrajine
Blanárove slová o dronoch vzbudili reakciu. Ukrajina odmieta spochybňovanie faktov
Rusko bojuje s krízou. Dôležitá komodita je ohrozená a láme rekordy cien, urobili zúfalý krok
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP