Spotify testuje funkciu, vďaka ktorej sa môžu používatelia neplatenej verzie vyhnúť otravným reklamám
Kým niekedy sme mali mobilné telefóny zaplnené hromadou pesničiek, dnes už je to skôr raritou ako pravidlom. Do popredia sa čoraz viac dostávajú rôzne služby na streamovanie hudby ako Spotify, Deezer či Apple Music.
Celosvetovo najpopulárnejšou službou je práve Spotify, ktoré ponúka subjektívne najkrajší dizajn a intuitívne používateľské prostredie. Taktiež jednoduchá možnosť vytvárania playlistov a návrhy piesní je niečo, čo môže rozhodnúť o používaní práve tejto aplikácie. Bohužiaľ, klasický režim, kedy používateľ za počúvanie hudby neplatí, má veľké nevýhody v podobe reklám, ktoré celkový zážitok vedia výrazne znepríjemniť. V Austrálií sa však začal testovať nový koncept aplikácie, kedy neplatiči budú môcť nechcené reklamy preskočiť.
Inzerenti za ne platiť nebudú
Firma AdAge, ktorá reklamy zastrešuje sa spolieha na to, že používatelia preskočia len tie reklamy, ktoré ich nezaujímajú a sú pre nich bezpredmetné a tie ktoré ich zaujímajú si nechajú prehrať. Možnosť ich preskočenia nie je obmedzená a platí ako na audio tak aj na video reklamy. Spotify zároveň poskytne spätnú väzbu o tom, ktoré reklamy boli preskočené a ktoré nie, čo umožní inzerentom ich lepšie zameranie. Zároveň nebudú musieť platiť za tie, ktoré boli preskočené.
Prečítaj si tiež
Porovnali sme Spotify a Apple Music. Víťaz je jednoznačný a vieme, ktorú službu by si mal určite používať
Ak sa to v Austrálii osvedčí, Spotify túto novinku plánuje rozšíriť globálne po celom svete. Či to ovplyvní počet platiacich zákazníkov je zatiaľ otázne. Možnosť preskočiť reklamy je síce zásadnou zmenou, no stále nebude k dispozícii napríklad sťahovanie offline hudby.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
Pozor: Slovákom v sekunde vezme všetky peniaze. Nová hrozba zneužíva milovanú apku
Zabudni na skutočných ľudí. Instagram chce zmeniť jednu z najväčších výhod internetu
Čierny deň pre YouTube. Vymysleli úplne nový druh reklám, z ktorých si vytrháš vlasy
Európu posadol nebezpečný „vírus“. Známa apka robí z ľudí zombie
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Odhalili desiatky podvodných e-shopov na Slovensku. Vyskúšali sme ich a neverili vlastným očiam (+zoznam)
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- Vedci rozlúštili 2000-ročný papyrus. Ukrýval odpoveď na jednu z najväčších otázok
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Odhalili desiatky podvodných e-shopov na Slovensku. Vyskúšali sme ich a neverili vlastným očiam (+zoznam)
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- Vedci rozlúštili 2000-ročný papyrus. Ukrýval odpoveď na jednu z najväčších otázok
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
- Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- Zem má druhý mesiac, vieme odkiaľ pochádza. Odhalil ho gigantický kráter
Podľa novej štúdie môže pacientom s Alzheimerom pomôcť rapamycín
Batman sa vracia na nečakanej platforme. Sleduj temný trailer
Ruský plynárenský koncern Gazprom sa vlani prepadol do straty
Slováci sa zbierajú pre Machalu: Chcú ho poslať do vesmíru, aby skontroloval, či je Zem guľatá
Vo Francúzsku vznikne komisia na vyšetrenie sexuálneho násilia vo filmoch
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené