Kým niekedy sme mali mobilné telefóny zaplnené hromadou pesničiek, dnes už je to skôr raritou ako pravidlom. Do popredia sa čoraz viac dostávajú rôzne služby na streamovanie hudby ako Spotify, Deezer či Apple Music.

Celosvetovo najpopulárnejšou službou je práve Spotify, ktoré ponúka subjektívne najkrajší dizajn a intuitívne používateľské prostredie. Taktiež jednoduchá možnosť vytvárania playlistov a návrhy piesní je niečo, čo môže rozhodnúť o používaní práve tejto aplikácie. Bohužiaľ, klasický režim, kedy používateľ za počúvanie hudby neplatí, má veľké nevýhody v podobe reklám, ktoré celkový zážitok vedia výrazne znepríjemniť. V Austrálií sa však začal testovať nový koncept aplikácie, kedy neplatiči budú môcť nechcené reklamy preskočiť.

Inzerenti za ne platiť nebudú

Firma AdAge, ktorá reklamy zastrešuje sa spolieha na to, že používatelia preskočia len tie reklamy, ktoré ich nezaujímajú a sú pre nich bezpredmetné a tie ktoré ich zaujímajú si nechajú prehrať. Možnosť ich preskočenia nie je obmedzená a platí ako na audio tak aj na video reklamy. Spotify zároveň poskytne spätnú väzbu o tom, ktoré reklamy boli preskočené a ktoré nie, čo umožní inzerentom ich lepšie zameranie. Zároveň nebudú musieť platiť za tie, ktoré boli preskočené.

Prečítaj si tiež
Porovnali sme Spotify a Apple Music. Víťaz je jednoznačný a vieme, ktorú službu by si mal určite používať

Ak sa to v Austrálii osvedčí, Spotify túto novinku plánuje rozšíriť globálne po celom svete. Či to ovplyvní počet platiacich zákazníkov je zatiaľ otázne. Možnosť preskočiť reklamy je síce zásadnou zmenou, no stále nebude k dispozícii napríklad sťahovanie offline hudby.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú