Na slovenský trh vstupuje značka s lacnými autami. Ponúka nadštandardnú výbavu za nízke ceny
Slovenský trh privíta novú automobilovú značku s jedinečnou stratégiou a ambíciou zaujať cenovo dostupnými modelmi s bohatou výbavou. Talianska automobilka DR Automobiles, ktorá spája čínsku technológiu s európskym dizajnom, rozširuje svoje pôsobenie po úspechu v Taliansku a Španielsku. Teraz vstupuje aj na český a slovenský trh, pričom za distribúciu zodpovedá spoločnosť Agrotec Group, informuje portál iDnes.cz.
Kombinácia talianskeho štýlu a čínskej technológie
DR Automobiles vyrába svoje vozidlá v regióne Molise v strednom Taliansku, kde montuje autá z komponentov od popredných čínskych koncernov, ako sú Chery, JAC, BAIC a Dongfeng. Tieto základy následne upravuje tak, aby vyhovovali európskym požiadavkám na dizajn, bezpečnosť a komfort. Výsledkom je kombinácia dostupných cien a nadštandardnej výbavy, ktorá je obvykle typická pre drahšie značky.
Zakladateľ značky, bývalý automobilový pretekár Massimo di Risio, stavil na transparentnosť a jednoduchosť. Zákazníci si môžu vybrať zo štyroch značiek – DR, EVO, ICH-X a Sportequipe – pričom konfigurácia vozidla je maximálne zjednodušená. Stačí si zvoliť model a farbu bez toho, aby zákazník musel riešiť komplikované balíky výbavy alebo množstvo príplatkov.

Jednoduchší nákup a bohatá výbava
Generálny riaditeľ Agrotec Group Martin Rada zdôrazňuje, že celý proces nákupu je navrhnutý tak, aby bol čo najpríjemnejší. „Zákazník ušetrí čas aj nervy. Nemusí tráviť hodiny v konfigurátoroch, stačí si vybrať model, farbu a má istotu, že cena, ktorú vidí, je finálna,“ vysvetľuje Rada pre iDnes. Pre priaznivcov modernej technológie sú k dispozícii funkcie, ako je Apple CarPlay, strešné okno či zadná parkovacia kamera, a to všetko v základnej výbave.
Napríklad model EVO 5 bude stáť menej ako 20 000 eur, čo zahŕňa aj prvky výbavy, ktoré bežne vidíme len u prémiových značiek. Výrobca ponúka aj predĺženú záruku 5 rokov alebo 100 000 najazdených kilometrov, čo zvyšuje dôveryhodnosť tejto novej značky na trhu.

Minimalistické showroomy a nový predajný model
Agrotec Group, ktorá na slovenskom trhu zastupuje aj ďalšie automobilové značky, stavia na netradičný predajný model. Namiesto budovania veľkých a nákladných showroomov otvára modulárne a minimalistické pavilóny, ktoré uľahčujú prevádzku a znižujú náklady. Prvý showroom na Slovensku už vznikol pri Nitre a Bratislave, ďalšie sú plánované v Prešove a Žiline.
Zaujímavosťou je aj prístup k distribúcii. Agrotec plánuje predávať autá priamo, bez sprostredkovateľov či tretích strán, čím chce zachovať kontrolu nad cenovou politikou a kvalitou služieb. Dokonca sa uvažuje aj o predaji cez internet, čo by mohlo zaujať moderných zákazníkov.
Úspechy a ambície značky
DR Automobiles zažíva na európskom trhu rast. V roku 2023 predala viac ako 32-tisíc vozidiel, čím prekonala renomované značky ako Alfa Romeo, Volvo či Tesla. Jej najpredávanejší model DR 5.0 sa dostal do rebríčka 50 najpopulárnejších áut v Taliansku.
Rastúci dopyt po čínskych automobilkách v Európe naznačuje, že ide o trend, ktorý len naberá na sile. V roku 2023 dosiahli čínski výrobcovia, vrátane DR Automobiles, predaj viac ako 152-tisíc áut na európskom trhu. Analytici očakávajú, že tento trend bude pokračovať, pričom ďalšie značky, ako napríklad BYD, už plánujú svoju expanziu do regiónu.
Príchod DR Automobiles na Slovensko prináša zaujímavú možnosť pre tých, ktorí hľadajú cenovo dostupné vozidlá bez kompromisov v oblasti výbavy. S dostupnou cenou, modernými technológiami a predĺženou zárukou má táto značka potenciál zaujať široké spektrum zákazníkov. Budovanie predajných miest v kľúčových regiónoch Slovenska naznačuje, že automobilka to s expanziou myslí vážne.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

ROZHODNUTÉ: Európska únia povolí. Zákaz spaľovákov sa odkladá, ide o pyrrhovo víťazstvo

Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny

Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu

Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú

Tesla zhorela na celej čiare. Ak si chceš kúpiť jazdenku, týmto modelom sa oblúkom vyhni
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

800 000 vojakov a mnohonárodná misia: Merz nevylúčil nemecké vojsko na Ukrajine ako záruku proti Rusku
PREMIUMMiliardár Křetínský skupuje najväčšie autocentrá v regióne. Potichu buduje obrovské impérium

Slováci prišli o peniaze, varujú pred mobilným operátorom: „Zákaznícka podpora nereaguje, infolinka nefunguje“

Len 1 z 10 Slovákov zvládne meganáročný kvíz z chémie. Otestuj sa, či by si z nej dnes zmaturoval

Vedci konečne zistili, prečo sa po očkovaní proti covidu objavoval zápal srdca. Nová štúdia mení pohľad na myokarditídu
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
Slovensko má dve šance na Oscara. Najdiskutovanejší film roka o hroznej tragédii ale vypadol
Kým ostatní riešia konflikty, Európa poslala do vesmíru raketu. Rusko ani USA už nepotrebujeme
Známa automobilka pochovala elektrické nákladiaky. Smeruje k hybridom a menším elektromobilom
Zlom v EÚ: Spaľovacie motory po roku 2035 nezmiznú. Nový balík umožní ich prežitie
Elon Musk prepisuje dejiny. Výška jeho majetku vyráža dych, vďačí za to jednej veci
Zostrihaný prejav spustil peklo. Trump od BBC žiada likvidačné odškodné
Poliakom došla trpezlivosť. Vyvíjajú štátnu aplikáciu na nahlasovanie podozrivých situácií
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

800 000 vojakov a mnohonárodná misia: Merz nevylúčil nemecké vojsko na Ukrajine ako záruku proti Rusku
PREMIUMMiliardár Křetínský skupuje najväčšie autocentrá v regióne. Potichu buduje obrovské impérium

Slováci prišli o peniaze, varujú pred mobilným operátorom: „Zákaznícka podpora nereaguje, infolinka nefunguje“

Len 1 z 10 Slovákov zvládne meganáročný kvíz z chémie. Otestuj sa, či by si z nej dnes zmaturoval

