Tesla pred nejakým časom vyhlásila, že oficiálne expanduje na európsky trh s Modelom 3. Najnovšie čísla hovoria, že spoločnosť prijala už viac ako 14 000 objednávok.
V poslednom období bolo ťažké sledovať objednávky automobilov Tesly, nakoľko spoločnosť upustila od sekvenčných čísel objednávok. V prípade držiteľov rezervácií pre európskych zákazníkov však Tesla využila sekvenčný systém, a tak bolo možné opäť sledovať počet objednávok.
Darí sa!
Tesla po nejakom čase začala vybavovať objednávky pre držiteľov rezervácií z Európy. Niektorí z týchto držiteľov našli svoje číslo faktúry v objednávkovom systéme, pričom sa zistilo, že tieto čísla sú sekvenčné. Vďaka tomu bolo možné dať dokopy údaje ostatných zákazníkov a zistilo sa, že Tesla má k 5.1.2019 v Európe 14 765 držiteľov rezervácií.

Na obrázku vyššie, ktorý zobrazuje počet objednávok pre jednotlivé európske krajiny, môžeme vidieť hneď niekoľko zaujímavostí. Najvyšší počet objednávok drží Nórsko, ktoré je už dlhodobo priekopníkom využívania čistej energie. Taktiež čísla z Nemecka, Holandska a Švajčiarska nie sú zanedbateľné. Okrem Rakúska však neprišli žiadne objednávky zo Slovenska a ani od našich susedných krajín. Pre ďalšie zaujímavé čísla nahliadni do Google dokumentu na tomto odkaze.
Preprava z USA bude nejaký čas trvať, napriek tomu ide všetko podľa plánov
Tesla teda už začala vybavovať objednávky držiteľov rezervácií v Európe. Tí však budú musieť na svoje vozidlá ešte nejaký ten čas počkať a nejde len o čas potrebný na výrobu. Jeho doprava z USA do Európy bude taktiež trvať určitý čas. Prepravná spoločnosť, ktorá bude vozidlá vykladať v belgickom prístave Zeebrugge, potvrdila, že je schopná prepraviť 3000 vozidiel týždenne.
Čísla objednávok pre Európu nie sú vysoké vzhľadom na to, že Tesla ich má momentálne viac ako 500 000 celosvetovo. Na druhú stranu však mala autmobilka v minulosti isté problémy s výrobou Modelu 3, ktoré sa zdajú byť vyriešené a veríme, že vybavovanie aj pomerne menšieho počtu objednávok pre Európu nebude trvať dlho. Nateraz sa však zdá, že všetko ide podľa plánov.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku

Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov

Konzervatívci dali zbohom nafte. Susedia Slovenska už kupujú viac elektromobilov

ROZHODNUTÉ: Európska únia povolí. Zákaz spaľovákov sa odkladá, ide o pyrrhovo víťazstvo

Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

V 17-tich mala náušnice s Ficom a torty v tvare srdca s jeho menom. Králiková dostala kľúčový post na ministerstve
PREMIUMAž 29,9 % Slovákov žije v preplnených domácnostiach. Priemerné nájomné je 727 eur, nové bývanie pribúda extrémne pomaly

Slovenský úspech, aký si nečakal: Naše mesto sa dostalo do TOP 10 zimných destinácií, porazilo aj Mníchov

GymBeam kupuje nemeckú výrobnú firmu. Chce ovládnuť trh západnej Európy

Dcéra Juraja Blanára havarovala na nebezpečnom úseku. Minister incident objasnil
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
-
- Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
Drony ich nevedia zneškodniť. Rusko rozmiestnilo rakety s dosahom do Európy
Proruskí hackeri v decembri zintenzívnili útoky na vládne inštitúcie vyspelej krajiny Európy
Najväčší zamestnávateľ na Slovensku dočasne vypne výrobu. Vieme, čo bude ďalej
Malý ostrov sa mení na najnebezpečnejšie miesto Ázie. Veľmoci rozmiestňujú rakety a chrlia vyhrážky
Nová TV stanica na Slovensko nepríde. Po veľkých plánoch prišlo vytriezvenie
Čína varuje svojho „úhlavného nepriateľa“: Prestaňte dávať zbrane do tejto krajiny, inak príde odveta
Historický moment na mori: Japonsko spúšťa prvú autonómnu osobnú loď na svete
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

V 17-tich mala náušnice s Ficom a torty v tvare srdca s jeho menom. Králiková dostala kľúčový post na ministerstve
PREMIUMAž 29,9 % Slovákov žije v preplnených domácnostiach. Priemerné nájomné je 727 eur, nové bývanie pribúda extrémne pomaly

Slovenský úspech, aký si nečakal: Naše mesto sa dostalo do TOP 10 zimných destinácií, porazilo aj Mníchov

GymBeam kupuje nemeckú výrobnú firmu. Chce ovládnuť trh západnej Európy


