Elektrická novinka z Francúzka konečne spoznáva slovenské ceny. Nový elektrický Renault Megane E-Tech môže zákazníkov zaujať veľmi lákavou cenovkou, základný model štartuje už na sume 34 000 €, informuje automobilka v tlačovej správe.

Nový elektrický Megane nemá so svojim spaľovacím predchodcom takmer nič spoločné, dokonca ani segment. Novinka je skôr mestským crossoverom, než hatchbackom a Slováci si ho budú môcť predobjednať už vo februári 2022.

Renault

K dispozícii je len jedna výkonnostná verzia, dve kapacity batérie a až tri úrovne výbavy – Equilibre, Techno a Iconic. Všetky tri verzie majú elektromotor s výkonom 160 kW (220 koní) a z 0 na 100 km/h zrýchlia za 7,4 sekundy.

Verzia Equilibre prichádza so 40 kWh batériou a dojazdom 300 km, tento model začína na sume 34 000 €. Výbava Equilibre je dostupná aj so 60 kWh batériou, ktorá zabezpečuje dojazd 450 km a začína na 38 800 €.

NEPREHLIADNI
BMW X6 alebo Urus za 30 000 €? Renault Arkana je najlacnejšie SUV Coupé pre Slovákov, s hybridom ale trpí na bizarnosti

Vyššie výbavy Techno a Iconic štartujú na 41 800 €, respektíve 44 800 €. Obe sú dostupné iba s väčšou 60 kWh batériou. Elektrická novinka z Francúzska dostáva aj funkciu FOTA, teda možnosť aktualizovať firmvér na diaľku.

Renault

Bezdrôtová konektivita pre Renault Megane E-Tech Electric je zdarma až na 5 rokov. Automobilka tiež poskytuje záruku na batériu na 5 rokov, alebo 160 000 km.

Slovákov môže zaujať

Čo sa týka nabíjania, elektrický Megane disponuje 130 kW DC nabíjaním a pre domáce nabíjanie poslúži 11 kW palubná AC nabíjačka.

Po dizajnovej stránke vychádza elektrický Megane z konceptu eVision, ktorý bol predstavený minulý rok. Vidieť tak môžeme veľmi štíhle predné aj zadné svetlá disponujúce Full LED technológiou.

Kľučky predných dverí sú zapustené v karosérii, tie zadné sú zasa umiestnené v C-stĺpiku. Silueta auta je v porovnaní so súčasným Meganom podstatne vyššia, elektrická novinka tak už nebude klasický hatchback, ale skôr bude spadať do rodiny crossoverov.

V interiéri vidieť dvojicu displejov, ktoré sa nachádzajú v jednom celistvom paneli. Časť displeja infotainmentu je oproti virtuálnemu kokpitu o niečo väčšia a vertikálne orientovaná, čo je ale pri autách značky Renault už štandardom.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú