Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Ďalším členom do rodiny ID od VW by mala byť elektrická dodávka s označením ID Buzz. Tá má podľa doterajších náčrtov a konceptov spájať „hippie“ dizajn slávnej a „guľatej“ T1 s modernými prvkami ikonickými pre rodinu ID. Portál Motor1 už dokonca získal prvé špionážne fotografie.

Elektrický ID Buzz sa objavil na verejnosti v pomerne decentnom, no stále „šikovnom“ maskovaní, čo môže značiť, že jeho oficiálny príchod na trh je už skutočne blízko.

Nepekné hmlové svetlá v spodnej časti majú byť falošné, celý spodný difúzor iba zakrýva originálnu časť, ktorá tak môže v skutočnosti vyzerať úplne inak. Zakrytá je aj predná maska, no zreteľne môžeme vidieť stretávacie svetlá a ich dizajnový podpis, ktorý jednoznačne zapadá do rodiny ID.

V strednej časti prednej masky sa na špionážnych fotografiách nachádza chrómový pásik, ktorý však zrejme iba zakrýva LED pásik, ktorý štandardne prepája ľavé a pravé svetlo. Bočné sklo je taktiež maskované, alebo na dodávke vôbec nie je. To by značilo, že ide o nákladnú verziu ID Buzz, ktorá by však mala byť k dispozícii iba pre európskych zákazníkov.

NEPREHLIADNI
Volkswagen končí s predajom spaľovákov v Európe. Poznáme dátum, kedy sa tak stane

Dizajn zadných svetiel opäť zodpovedá súčasnému podpisu automobilky Volkswagen. Výraznejšie maskovanie je badať aj na zadnom stĺpiku karosérie, ktoré skrýva dizajnové „rebrá“ známe z konceptu ID Buzz.

Ak sa ale pozrieme na celkovú siluetu, je jasné, že vychádza z konceptu, ktorý bol ohlásený ešte pred niekoľkými rokmi.

Auto nabité technológiami

Volkswagen vyvíja spolu s Fordom technológiu Argo AI, ktorá má predstavovať komplexný systém autonómneho riadenia. Podľa najnovších informácií začne koncern túto technológiu testovať v premávke už tento rok, pričom „pokusným králikom“ bude ID. Buzz.

Technické parametre z platformy MEB

ID Buzz je podľa všetkého taktiež postavené na koncernovej modulárnej platforme MEB, ktorej technické špecifikácie a možnosti už dobre poznáme. Aktuálne ponúka možnosť pohonu zadnej alebo oboch náprav. Batéria v najvyššej konfigurácii disponuje 77 kWh využiteľnej kapacity a nabíjací výkon dosahuje 150 kW.

VW ID Buzz však má byť oficiálne predstavený až v priebehu budúceho roka, pričom do tej doby môže prísť s vylepšeniami aj samotná platforma MEB a ID Buzz tak bude prvým vozidlom, ktoré tieto novinky odprezentuje v praxi.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú