Streamovacie služby pre sledovanie filmov a seriálov vo väčšine ponúkajú svoj obsah používateľom za malý poplatok, no na oplátku ich nezaťažujú reklamnými spotmi. Pokiaľ však už nemá spoločnosť ako rásť, bude musieť urobiť krok vpred, ktorý ale nemusí byť všetkým po chuti. Reklamní manažéri naznačujú, že Netflix bude musieť kvôli prosperite staviť na to, kvôli čomu ho mnohí zákazníci uprednostňujú pred klasickým vysielaním.

Vo svete streamovacích služieb začali niektoré spoločnosti pristupovať k plánom pre zákazníkov, ktoré zahŕňajú nielen režim bez reklám, ale aj platené členstvo s týmto obsahom. K takýmto službám patrí napríklad Hulu, informuje CNBC. Hoci sú reklamy pre divákov poriadne otravné, zrejme sa im nevyhneme ani v populárnych streamoch.

Netflix sa môže v budúcnosti uchýliť k zobrazovaniu reklamy

Počas Digital Content NewFronts sa k tejto téme vyjadrili aj reklamní manažéri z YouTube, finančnej spoločnosti JPMorgan Chase, mediálnej agentúry UM a MediaLink. Experti sa zhodli, že pre rast služieb ako Netflix bude potrebné zaviesť reklamy pri sledovaní filmov a seriálov. Podľa CMO Kristin Lemkau z JPMorgan Chase však musí byť takáto ponuka transparentná a zákazníci jej musia porozumieť. „Zákazníci chcú voľbu a chcú niečo, čo pre nich bude vytvárať hodnotu,“ vyjadrila sa Kristin Lemkau na Digital Content NewFronts.

Nenechaj si ujsť
Začína skutočná vojna v streamovacom svete: Disney ponúkne svoju službu lacnejšie ako Netflix

Reklamy by však nemali zasahovať do populárnych seriálov a filmov. Vedel by si si totiž predstaviť, že sleduješ najočakávanejšiu časť Game of Thrones a v dôležitom momente by dej prerušil reklamný spot? Takýto prístup by nahneval nejedného diváka. Zatiaľ sú mnohé služby bez nežiadúcich reklám, avšak Joshua Lowcock z mediálnej agentúry UM si podľa svojich vyjadrení nevie predstaviť v budúcnosti Netflix bez reklám.

Spoločnosť sa k tejto téme zatiaľ nevyjadrila, no aktuálny vývoj trhu a potreba napredovať si zrejme neskôr vyžiadajú svoju daň. Aktuálne sa Netflixu darí a podľa posledných správ sa mu podarilo za posledný kvartál zarobiť až 4,5 milióna dolárov, čo je v porovnaní s predchádzajúcim obdobím v minulom roku až o 22 % viac, informuje AdAge. Budúcnosť tejto streamovacej služby však môže byť neskôr predsa len s reklamami, ktoré vládnu svetu médií čoraz viac.

Pošli nám TIP na článok



Aplikácie