Streamovacia služba Voyo pokračuje v rýchlom naberaní nových predplatiteľov. Skupina Markíza aktuálne uvádza, že ich počet na Slovensku a v Českej republike prekročil už pol milióna. Ešte v októbri minulého roka Voyo disponovalo 400-tisíc predplatiteľmi, za 4 mesiace teda používateľská základňa výrazne narástla.

Prekročili sme ďalší významný míľnik – pol milióna predplatiteľov, z ktorého máme všetci obrovskú radosť. Voyo totiž považujeme za jeden z kľúčových projektov našej digitálnej transformácie a som veľmi rád, že sa mu darí,“ hovorí generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.

Počet 500 000 predstavuje len používateľov s plným predplatným. Nezahŕňa teda ľudí využívajúcich službu v 7-dňovej skúšobnej dobe, či tých, ktorí sledujú tituly cez službu Voyo štart od operátora Telekom.

Voyo chce na Slovensku a v Česku rásť aj naďalej. Do roku 2026 chce služba pokoriť ambicióznu métu 1-milióna zákazníkov. V rozhovore pre FonTech.sk tento ciel potvrdil aj generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.

Prekročenie pol milióna predplatiteľov služba prisudzuje vlastnej tvorbe, prednostnému prístupu k televíznym programom, športovým prenosom aj bohatej obsahovej ponuke.

Voyo

Je známejšie ako Netflix či HBO

Skupina Markíza zároveň tvrdí, že Voyo je najznámejšou streamovacou službou na Slovensku. Odvoláva sa na vlastné prieskumy, v ktorých je ich služba už tretí kvartál po sebe jednotkou.

Výsledky posledného prieskum zameraného na značku Voyo z novembra 2022 opäť potvrdili dominanciu v znalosti značky Voyo. Na otázku „Keď sa povie platený online videoportál, ktorá značka vám vybaví ako prvá?“ odpovedalo až 39 % respondentov, že práve Voyo,“ uvádza Markíza v tlačovej správe.

V porovnaní s marcom 2022 ide o nárast o 13 percentuálnych bodov. Celkovo 60 % respondentov spomenulo Voyo medzi videoportálmi, ktoré im prídu automaticky na um. V oboch týchto parametroch, spontánna znalosť a prvá uvedená značka, tak Voyo malo predstihnúť aj celosvetových hráčov ako Netflix či HBO Max.

Markíza

Posledný prieskum bol realizovaný na vzorke 1 000 respondentov vo veku 18-79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajúcu internet a sú konzumentmi online videoobsahu.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú