Konkurencia v segmente streamovacích služieb sa extrémne vyostruje a tento rok bude pre Slovákov výnimočný – príchod hlási hneď niekoľko nových hráčov na čele s HBO Max alebo Disney+. Silnú pozíciu si na našom trhu však buduje aj lokálna platforma VOYO, ktorá je rovnako pripravená zabojovať o svojich zákazníkov.

Generálny riaditeľ TV Markíza Matthias Settele pre FonTech približuje, že VOYO sa už teraz vedie nad očakávania dobre. Služba už má viac 330-tisíc predplatiteľov, do konca roka 2025 sa ich počet podľa Setteleho s istotou dostane cez milión. Akým spôsobom ich VOYO plánuje získať, čo riaditeľ TV Markíza hovorí na silnú konkurenciu a ako sa od nej chce odlíšiť?

V rozhovore sa dozvieš: 

  • Čím je VOYO podľa riaditeľa TV Markíza výnimočné
  • Prečo je milión predplatiteľov do konca roku 2025 istou vecou
  • Aké sú plány platformy na najbližšie roky
  • Či na Slovensku niekedy vznikne „Slovakflix“

Aká je vaša reakcia na tvrdenia, že tradičná televízia je mŕtva?

To je jednoducho nezmysel. Lineárna televízia žije: každý deň sleduje Markízu a ďalšie naše stanice v hlavnom vysielacom čase pol milióna a viac divákov. Žiadne iné médium nemôže ponúknuť taký atraktívny dosah. Ale áno, klasická lineárna televízia má v online a streamovaní svojich vyzývateľov, o tom niet pochýb.

Posun k internetovému streamovaniu je čoraz viac cítiť aj zo strany TV Markíza. Stáva sa platforma VOYO postupne Vašou hlavnou prioritou? 

Jedným z trendov je, že diváci chcú sledovať obsah kedykoľvek a kdekoľvek. A ďalším trendom je ich chuť konzumovať aj iný druh produktov, než aké ponúkajú klasické lineárne televízie: menej mainstreamové, explicitnejšie, v istom smere radikálnejšie, zamerané na užšie cieľové skupiny.

Keďže streamovanie je jeden obrovský trend, rozhodli sme sa prebudiť VOYO a prebudovať ho na najlepšiu lokálnu streamovaciu službu na Slovensku.

Koľko predplatiteľov má aktuálne VOYO?

V Českej republike a na Slovensku máme za prvý celý rok od relaunchu viac ako 330 000 predplatiteľov.

To je úžasný úspech, za ktorý ďakujeme všetkým našim fanúšikom. A každý deň vítame nových.

Opakovane ste spomínali, že v počte predplatiteľov VOYO na Slovensku a v Česku cielite na milión zákazníkov. Nie je táto méta až priveľmi ambiciózna? 

Tento cieľ je nastavený do konca roku 2025. Pred rokom som bol skeptický, ale dnes som si tým už istý. Jedna tretina práce je už hotová a máme pred sebou ďalšie štyri roky.

Markíza

Na Slovensko tento rok prídu HBO Max či Disney+. Ako sa staviate k čoraz silnejšej konkurencii zahraničných služieb?  

Tento článok je dostupný členom Fontech PREMIUM

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú