Na Slovensku pribudol nový operátor pod záštitou spoločnosti O2. Radosť je prvým digitálnym operátorom, čomu odpovedajú aj služby zákazníkom. Klienti sa totiž musia takmer vo všetkom spoliehať najmä na mobilnú aplikáciu. Zákaznícku linku Radosti je možné využiť len v úzko špecifikovaných prípadoch. „Tam veľa Radosti nenájdeš,“ avizuje operátor.

Digitálny operátor Radosť spustil svoje služby v závere minulého týždňa, kedy upresnil väčšinu detailov svojej ponuky služieb a taktiež spustil mobilné aplikácie pre Android a iOS. Vďaka tomu si tak SIM kartu Radosti môže zakúpiť každý. Ako prebieha celý proces nákupu sme zhrnuli v samostatnom článku.

S Radosťou sa musíš spoliehať prevažne na aplikáciu

Operátor od O2 ponúka zákazníkom trojicu predplatených programov za dostupné ceny. Všetky detaily o ponuke nájdeš v tomto článku. Ako však bolo od začiatku avizované, jedná sa výlučne o digitálneho operátora.

Klienti si tak nebudú môcť kúpiť SIM kartu na zvyčajných predajných miestach a nenájdu ani žiadnu predajňu, v ktorej by vybavili svoje požiadavky. Všetko funguje len cez mobilnú aplikáciu.

Na zákazníckej linke príliš nepochodíš. Využiješ ju len v špecifických prípadoch

Avšak dostupná je tiež zákaznícka linka. U ostatných operátorov si klient na zákazníckej linke poradí aj s výberom nového programu, riešením prípadných problémov alebo sa informuje o službách spoločností.

V prípade Radosti je však zákaznícka linka vyhradená len pre nevidiacich zákazníkov a pre informácie o roamingu, prípadne je pomocou nej možné zablokovať SIM kartu v prípade straty alebo krádeže.

„Zákaznícka linka síce existuje, ale poskytuje len info pre nevidiacich, roamingové informácie a dá sa cez ňu blokovať SIMka. Takže tam veľa Radosti nenájdeš,“ informuje operátor.

Ostatné požiadavky tak musí zákazník vybaviť iba cez aplikáciu, prípadne e-mailom, operátor na telefonickej linke mu príliš neporadí. Pri hovore na zákaznícku linku sa navyše klient stretne s automatom, ktorý mu ponúkne na výber vyššie spomínané možnosti. Nie je teda spojený priamo s operátorom, ako je tomu v prípade O2.

Aj toto je teda jasný dôkaz, že Radosť mieri vyslovene na mladú cieľovú skupinu používateľov, ktorí už dnes chcú mať všetko v rámci smartfónu, v nejakej digitálnej forme či dedikovanej aplikácii. Niekomu to nemusí vyhovovať, no zameranie nového slovenského digitálneho operátora je jednoznačné a pri takomto nastavení svojej zákazníckej linky aj pochopiteľné.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú