O2 si pýta 1 € za spojenie s operátorom na infolinke. Kedy začneš presne platiť a čo ak nemá niekto kredit?
Spoločnosť O2 pred niekoľkými dňami informovala o zásadnej zmene na zákazníckej infolinke, kde sa už klienti nestretnú s prednastavenými odpoveďami z automatu. Budú spojení priamo s asistentom z call centra. Takýto hovor s ale nie je zadarmo. Kedy si však zákaznícka linka O2 začne eurový poplatok účtovať? Dovolajú sa na ňu aj klienti bez kreditu? Zistili sme detailnejšie informácie.
Volania na zákaznícku linku operátorov sa mnohokrát začínajú automatickými hláškami z tzv. „IVR“ systému, ktorý má zákazníka navigovať do správnej sekcie ešte pred spojením s operátorom.
S týmto systémom sa môžeme stretnúť na mnohých linkách zákazníckej podpory, no O2 ho po rokoch zrušilo.
Kedy si O2 účtuje poplatok za volanie na zákaznícku linku?
Ešte predtým však v cenníku zaviedlo vyšší poplatok pri volaniach na čísla 949, 940, 966 a 0949 949 969. Hovor na zákazníckej linke tak podľa novej ceny bude volajúceho stáť 1 € (predtým 0,50 €).
Každý mesiac pritom na túto linku volá priemerne až 50 000 klientov a v čase koronakrízy to bolo až 70 000 ľudí mesačne. Operátor v call centre počas svojej pracovnej doby dokáže vybaviť 50 takýchto volaní.
„Našim cieľom je, aby zákazník dostal možnosť ľudsky vysvetliť svoje požiadavky a kompetentne nájsť riešenie spolu so živým operátorom,“ uviedol Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.
Zákazník volajúci na spomínané čísla však zaplatí 1-eurový poplatok až po spojení s asistentom a navyše sa na zákaznícku podporu dovolá, aj keď nemá žiaden kredit.
„Poplatok v zmysle cenníka je zákazníkovi zaúčtovaný až po tom, čo sa spojí s našim živým asistentom, čiže za čakanie na spojenie sa neplatí. Samotné čakanie trvá ako pri bežnom hovore, teda od nula do niekoľko desiatok sekúnd, keďže v daný moment môže na zákaznícku linku volať aj viac zákazníkov, resp. viesť dlhšie volanie.
V prípade zákazníkov s predplatenou kartou prebieha zaúčtovanie počas volania. Ak má zákazník nedostatok kreditu, suma za hovor mu bude stiahnutá až po jeho dobití,“ informovala našu redakciu FonTech.sk hovorkyňa O2, Tereza Molnár.
Hoci O2 vylepšilo komunikáciu so zákazníkmi, nebude to zadarmo. Klienti operátora tak zaplatia pri každom volaní 2-násobne vyšší jednorázový poplatok ako predtým.
Ďalšie články:
- O2 vyriešilo problém s terminálmi. eKasa znova prijíma platby kartou
- České O2 oficiálne spustilo prvú 5G sieť. Obyvatelia ďalšieho mesta však vo veľkom protestujú
- O2 zrušilo využívanie služieb zo Slovenska v Česku. Už platia podmienky ako v iných krajinách EÚ
- O2 začína uplatňovať špeciálny bonus: Zákazník bez neho zaplatí viac aj za nulový paušál
- O2 pridáva benefit a zaviedlo neobmedzené dáta na appky k Smart paušálom
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
iPhone prevalcovali až 3 značky. Toto sú mobily, ktoré Slováci kupujú momentálne najčastejšie
Slováci tajne dovážajú smartfóny z Ázie za stovky eur lacnejšie. Prečo sa im to oplatí a ako škodia operátorom?
Brusel chce zarezať telekomunikačných operátorov. Proti novému zákonu sú všetky štáty EÚ
Veľký operátor bije na poplach: Ak dostaneš takúto správu, rovno ju vymaž. Môžeš prísť o peniaze
iPhone stráca lesk. Slováci už nechcú míňať za mobily 1000 eur a našli si nového miláčika
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Skrytí zabijaci mozgu: Vedci odhalili vyše 200 skrytých vinníkov, ktorí ničia mozog pri starnutí
Rekordný júl: Odvážny Slovák stavil 200-tisíc eur, ďalší zbohatol o 13 332 %
Vedci rozlúštili 3 000 rokov starý poklad z Babylonu. Pomohla im umelá inteligencia
Polícia vyšetruje úmrtie 4-ročného chlapca. Tragédia sa odohrala pri Liptovskej Mare
Nehoda lietadla pri Londýne: Letisko uzatvorili, stroj sa premenil na ohnivú guľu
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Väčšina Slovákov o nej ani netuší. Ak porušíš túto povinnosť, hrozí ti pokuta 1200 €
- Ľudstvo rieši energetickú krízu, zatiaľ čo nás potichu ničí ešte desivejší problém
- VIDEO: V Kanade natočili pri búrke záhadnú modrú guľu. Môže ísť o fenomén, ktorý rozdeľuje vedu
- Archeológovia ostali v nemom úžase. V Poľsku objavili tisíce rokov staré pyramídy
- Koniec drahého odsoľovania: Z morskej vody vedci získajú čistú vodu aj drahú surovinu
-
- Väčšina Slovákov o nej ani netuší. Ak porušíš túto povinnosť, hrozí ti pokuta 1200 €
- Stellantis bankrotuje, Volkswagen zatvára závod. Globálni výrobcovia majú problém na dôležitom trhu
- Ľudstvo rieši energetickú krízu, zatiaľ čo nás potichu ničí ešte desivejší problém
- Slováci tajne dovážajú smartfóny z Ázie za stovky eur lacnejšie. Prečo sa im to oplatí a ako škodia operátorom?
- Koniec drahého odsoľovania: Z morskej vody vedci získajú čistú vodu aj drahú surovinu
-
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- V spoľahlivosti nemajú konkurenciu. Týchto 5+1 automobiliek má najlepšie motory (PREHĽAD)
- Väčšina Slovákov o nej ani netuší. Ak porušíš túto povinnosť, hrozí ti pokuta 1200 €
- Benzín a nafta definitívne skončili. Čerpacie stanice ich nahradia „novými“ palivami, vieme kedy
- Slovensko čaká najväčšia dopravná novela za roky. Nový zákon udrie na cestných pirátov aj e-kolobežky (PREHĽAD)
Poslanci európskeho štátu chcú zaviesť kuriózny poplatok. Zaplatíš za to, že prechádzaš jeho územím
ÚRSO varuje: Brusel nás môže uvrhnúť do energetickej krízy, môže za to plyn
Slovensko je pod paľbou. Trumpove clá môžu stáť krajinu miliardy aj 20-tisíc miest
Hotovosť je pasé: Slováci prechádzajú na digitálne platby rýchlejšie než kedykoľvek predtým
Energetici idú modernizovať Slovensko. Čaká nás prerábka, aká tu ešte nebola
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP