Z 0 na 200 km/h za 10 sekúnd. Ako vyzerá šialené zrýchlenie a maximálka Porsche Taycan Turbo S?
Prvý sériovo vyrábaný elektromobil od Porsche nie je žiadny „slimák“, o čom svedčia aj jeho výkonové parametre. V novom videu, na ktoré upozornil portál Insideevs, si môžeš pozrieť, ako vyzerá launch control, maximálna rýchlosť a niekoľko testov akcelerácie v podaní Taycan Turbo S spolu so všetkými dôležitými štatistikami pri takomto teste.
Všetky údaje boli merané podľa merača založenom na GPS. Celkovo vodič vo video previedol dva testy launch controlu. Prvý bol podľa štatistík zozbieraných z GPS senzora o čosi lepší a ako môžeš vidieť v aplikácii zobrazenej na pravej strane videa, Taycan Turbo S zvládlo zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 2,84 sekundy. Z 0 na 200 km/h to Porsche trvalo iba 10,03 sekúnd.
Pri druhom šprinte boli časy vo všetkých prípadoch o pár stotín sekúnd vyššie. Zaujímavé môže byť aj číslo pružného zrýchlenia zo 100 na 200 km/h, ktoré Taycan zvládol za 7,19 sekundy a potrebovalo na to jazdnú dráhu iba 314 metrov.
V druhom teste sa vodičovi podarilo zaznamenať aj údaj o zrýchlení z 0 na 250 km/h, ktoré elektrickému Porsche trvalo 18,62 sekundy a vozidlo prešlo vzdialenosť približne 900 metrov. Maximálna rýchlosť, ktorú sa podarila v tomto teste dosiahnuť, sa zastavila na čísle 267 km/h.
Tu sa už ale údaje z GPS merača nezhodovali s tými na palubnom počítači elektromobilu. Merač GPS sa zastavil pri maximálnej rýchlosti 257 km/h, čo je o 10 km/h menej, než rýchlosť, ktorú elektromobil reálne dosiahol. Táto odchýlka však bola zrejme spôsobená nepresným meraním pomocou GPS pri tak vysokej rýchlosti.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Expert na elektromobilitu: Vstupujeme do éry, kedy spaľováky nemajú šancu konkurovať. Nabíjačku bude mať každé parkovacie miesto
Z týchto parametrov odpadneš. Prichádza prvý sériový elektromobil s revolučnou batériou
Najlacnejšia Tesla v histórii je konečne tu. Máme dátum, kedy spustia výrobu
Slováci už na spaľovák ani nepozrú. Prichádza elektromobil pod 10 000 € s obrovským dojazdom
Na Slovensko prichádza “elektrický Hummer” z Číny. Má brutálne parametre a poznáme cenu
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Nič také tu ešte nebolo. Prvá automobilka má riešenie najväčšieho problému elektromobilov
- Na semafory chcú pridať štvrtú farbu. Vyrieši večný problém, má to ale veľký háčik
- Z týchto parametrov odpadneš. Prichádza prvý sériový elektromobil s revolučnou batériou
- Slováci už na spaľovák ani nepozrú. Prichádza elektromobil pod 10 000 € s obrovským dojazdom
- Najlacnejšia Tesla v histórii je konečne tu. Máme dátum, kedy spustia výrobu
-
- Nič také tu ešte nebolo. Prvá automobilka má riešenie najväčšieho problému elektromobilov
- Z týchto parametrov odpadneš. Prichádza prvý sériový elektromobil s revolučnou batériou
- Slováci už na spaľovák ani nepozrú. Prichádza elektromobil pod 10 000 € s obrovským dojazdom
- Na semafory chcú pridať štvrtú farbu. Vyrieši večný problém, má to ale veľký háčik
- Najlacnejšia Tesla v histórii je konečne tu. Máme dátum, kedy spustia výrobu
-
- Slováci už na spaľovák ani nepozrú. Prichádza elektromobil pod 10 000 € s obrovským dojazdom
- Ľudia prosia, aby to nerobili. Prvé európske mesto zavádza „bič” na elektrické bicykle
- Najlacnejšia Tesla v histórii je konečne tu. Máme dátum, kedy spustia výrobu
- Nič také tu ešte nebolo. Prvá automobilka má riešenie najväčšieho problému elektromobilov
- Z týchto parametrov odpadneš. Prichádza prvý sériový elektromobil s revolučnou batériou
Európa by sa mala inšpirovať. Prvý krát v históriitáto krajina reštartuje jadrovú elektráreň
Najdrahší benzín spomedzi okolitých krajín EÚ má práve Slovensko
Elektrické nákladiaky Tesla môžu byť vyrábané v Európe, firma rokuje s touto krajinou
Žije. Japonská Sonda prekvapivo zvládla lunárnu noc
Doteraz nikde nebol dostupný. Najlepšieho Spider-Mana si v novom filme pozrieš úplne zadarmo
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené