Teslu zničilo v každom parametri. Auto od Xiaomi prekonalo šialený rekord, ľudia sa za ním idú potrhať
Stratégia, ktorá prináša výsledky
Xiaomi využíva niekoľko kľúčových stratégií, ktoré jej umožnili rýchly vzostup. Ide napríklad o využitie skúseností zo segmentu smartfónov na optimalizáciu výroby a znižovanie nákladov. Pod úspech sa podpísal aj integrovaný ekosystém, keďže SU7 je navrhnutý tak, aby plynule spolupracoval s ostatnými zariadeniami Xiaomi. To oslovuje zákazníkov hľadajúcich komplexný technologický ekosystém so zmysel pre praktickosť
So štartovacou cenou vo výške približne 27 500 eur ponúka SU7 výbornú alternatívu k Tesle Model 3, ktorá začína na približne 32 000 eurách. Navyše, SU7 prekonáva Model 3 v dojazde – ponúka až 700 km oproti 567 km, ktoré dokáže zájsť Tesla.

Xiaomi plánuje do konca roka otvoriť viac ako 219 predajní v 46 mestách, čím sa snaží posilniť svoju prítomnosť na trhu a konkurovať etablovaným hráčom, ako sú Tesla a BYD. V rámci agresívnej cenovej vojny na čínskom trhu elektromobilov sa Xiaomi snaží presadiť kombináciou atraktívnych cien, pokročilej technológie a silného marketingu.
Výzvy a budúce smerovanie
Napriek pozoruhodným výsledkom má Xiaomi pred sebou dlhú cestu. V porovnaní s BYD, ktorý v Q2 2024 predal 426 039 elektromobilov, a Teslou s 411 000 predanými vozidlami, sú čísla Xiaomi zatiaľ skromné. Napriek tomu však spoločnosť plánuje investovať približne 10 miliárd dolárov v nasledujúcom desaťročí, čo naznačuje, že má veľké ambície pre rozvoj v segmente elektromobilov.
Xiaomi svojím vstupom na trh elektromobilov nielenže ukázalo svoju schopnosť inovovať, ale aj nastaviť nové štandardy v oblasti inteligentných vozidiel. Ak spoločnosť dokáže udržať tempo rastu a zvyšovať svoj podiel na trhu, môže významne ovplyvniť celosvetovú dynamiku automobilového priemyslu. SU7 je len začiatkom; Xiaomi má pred sebou sľubnú budúcnosť v segmente.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Nemecko spasí Európu. Začne ťažiť dôležitú surovinu, dostalo finančnú injekciu 2 miliardy eur

Európania nastavili zrkadlo elektromobilom: Toto je hlavný dôvod, prečo ich ľudia nekupujú

Najšialenejší test roka: BYD hodilo na svoje SUV 2-tonový strom. To, čo sa s autom stalo, prekvapilo aj expertov

Agresívna expanzia EV pokračuje: Čínska značka spúšťa predaj v Nemecku, chce konkurovať BMW a Audi

Do Európy prišli autá s dojazdom 1 000 km a zaujímavou cenou. Čínska značka rozbehla frontálny útok
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Keď Buffett sedí na hotovosti a Zuckerberg stavia bunker, niečo sa deje. Miliardári sa pripravujú na kolaps
PREMIUMZanechal dobre platený job audítora, dnes učí manažérov, ako nevyhorieť: „Ľudia sa boja zlyhať v tom, čo ani neskúsili“

KVÍZ: 9 z 10 Slovákov stroskotá už na 1. otázke zo slovenčiny. Otestuj sa, či by bol Ľudovít Štúr na teba hrdý

Známa slovenská firma potvrdila prepúšťanie desiatok zamestnancov. Zároveň vyhlasuje: Tržby nám opäť rastú

Slovenský šport prišiel o legendu. Zomrel šampión dráhovej cyklistiky a kulturistiky
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Európa dáva nafte zbohom. Nečakaný pohon preskočil diesel a ide po benzíne aj elektromobiloch
- Agresívna expanzia EV pokračuje: Čínska značka spúšťa predaj v Nemecku, chce konkurovať BMW a Audi
- Do Európy prišli autá s dojazdom 1 000 km a zaujímavou cenou. Čínska značka rozbehla frontálny útok
- Prejde 1 100 km a pod kapotou bude mať 2-litrový štvorvalec. Slávna značka „sa vykašľala“ na čisté EV
- Napájala by celý svet až 2 roky. V Európe našli pod zemou masívne ložisko „čistej energie”
-
- Do Európy prišli autá s dojazdom 1 000 km a zaujímavou cenou. Čínska značka rozbehla frontálny útok
- Napájala by celý svet až 2 roky. V Európe našli pod zemou masívne ložisko „čistej energie”
- Európa dáva nafte zbohom. Nečakaný pohon preskočil diesel a ide po benzíne aj elektromobiloch
- Agresívna expanzia EV pokračuje: Čínska značka spúšťa predaj v Nemecku, chce konkurovať BMW a Audi
- Prejde 1 100 km a pod kapotou bude mať 2-litrový štvorvalec. Slávna značka „sa vykašľala“ na čisté EV
-
- Napájala by celý svet až 2 roky. V Európe našli pod zemou masívne ložisko „čistej energie”
- Do Európy prišli autá s dojazdom 1 000 km a zaujímavou cenou. Čínska značka rozbehla frontálny útok
- Európa dáva nafte zbohom. Nečakaný pohon preskočil diesel a ide po benzíne aj elektromobiloch
- Mám si kúpiť elektromobil alebo hybrid? Zistili sme, ktorý typ vozidla je pre Slovákov najvýhodnejší
- Ferrari si patentovalo motor, ktorý popiera zdravý rozum. Poháňa ho vodík a odoláva gravitácii
SIM karty sú minulosťou. Slovenský operátor prichádza s prevratnou novinkou
Vláda konečne rieši problémové železnice. Vlaky dostanú technológiu za 1,36 miliardy eur
EÚ spravila historický krok. Dovoz ruského plynu definitívne končí, máme presný dátum
iPhone 17 vystrelil Apple na vrchol. Rekordný rok 2025 môže zmeniť kráľa na tróne výrobcov mobilov
Technologická elita zažije prudký skok. OSN vydala zdrvujúce varovanie o umelej inteligencii
Analytik: Mýtus o „veľkej ruskej ofenzíve“ sa rozpadol. Kľúčový faktor donúti Rusko rokovať o mieri
Slovensko zažíva zlom v mobilných sieťach. 5G pokrytie populácie šokujúco vystrelilo
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Keď Buffett sedí na hotovosti a Zuckerberg stavia bunker, niečo sa deje. Miliardári sa pripravujú na kolaps
PREMIUMZanechal dobre platený job audítora, dnes učí manažérov, ako nevyhorieť: „Ľudia sa boja zlyhať v tom, čo ani neskúsili“

KVÍZ: 9 z 10 Slovákov stroskotá už na 1. otázke zo slovenčiny. Otestuj sa, či by bol Ľudovít Štúr na teba hrdý

Známa slovenská firma potvrdila prepúšťanie desiatok zamestnancov. Zároveň vyhlasuje: Tržby nám opäť rastú

