Portál gizmodo informuje, že Spotify testuje novú funkciu, ktorá na základe algoritmov pridáva rôzne podcasty napríklad do playlistov s hudobnými skladbami. Na túto situáciu na sociálnej sieti Twitter poukázal aj redaktor portálu The Verge – Dan Seifert. Napriek tomu, že podcasty sa stávajú čoraz viac obľúbenými, takýto spôsob propagácie je chaotický a rušivý, nakoľko používatelia chcú väčšinou počúvať buď výlučne hudbu, alebo podcasty.

Táto situácia však môže byť výsledkom toho, že spoločnosť už dávnejšie avizovala stratégiu, v rámci ktorej plánuje vybudovať reklamné produkty na lepšie objavovanie a zhromažďovanie podcastov.

Dôležitosť stratégie zvyšujúcej popularitu podcastov potvrdzujú aj vyčlenené investície spoločnosti na podcastový priemysel, ktorých výška môže dosiahnuť až 500 miliónov dolárov. Na druhej strane však zostáva otázkou, či práve takýto typ propagácie podcastov nájde pochopenie aj u väčšiny používateľov Spotify.

Zdroj: gizmodo

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú