Najvyšší šéf Stellantisu pre FonTech: Elektromobily nebudú lacné ako spaľováky, no chystáme model pod 20 000 €
Automobilovú fabriku skupiny Stellantis (bývala PSA group) pri Trnave v stredu 20. marca návštívil najvyšší šéf Stellantisu Carlos Tavares, ktorý nám prezradil veľa exkluzívnych informácií. Stellantis je skupina, do ktorej patria mnohé automobilky ako Citroën, Peugeot, Fiat, Opel či dokonca aj Maserati – do roku 2015 sem dokonca patrilo aj Ferrari.
Hlavnou témou, ktorú sme s Tavaresom riešili, bola budúcnosť – elektromobilita a horúca novinka z dielne skupiny Citroën e-C3. Spomenul ale aj dôležitosť trnavskej továrne a rolu, ktorú bude v budúcnosti Stellantisu zohrávať, pričom prezradil, čo bude kľúčovým zameraním továrne, a predstavil stratégiu Stallantisu na zlepšenie kvality.
Taktiež vysvetlil, ako chcú znižovať výrobné náklady zvyšovaním efektivity tak, aby sa mohla premietnuť do zvýšenia cenovej atraktivity pre konečného spotrebiteľa. Carlosa Tavaresa sme sa pýtali aj na najnovšie technológie, ktorými chce Stellantis presvedčiť ľudí, aby si kupovali jeho elektromobily. Zároveň nám prezradil ako vníma konkurenciu z Číny a v čom vidí najväčší problém pre automobilky v Európe. Toto je rozhovor, ktorý nesmieš zmeškať.
V rozhovore sa dozvieš:
- Aká budúcnosť čaká trnavskú fabriku
- Kedy podľa Tavaresa „vymiznú“ spaľováky
- Kedy sa začne v Trnave vyrábať Citroën e-C3 a koľko bude stáť
- Či sa dočkáme elektromobilov, ktoré stoja rovnako ako spaľováky
- Čo si myslí šéf Stellantisu o fyzických ovládačoch v kabínach
- Ako vníma Tavares konkurenciu z Číny a čo s ňou plánuje robiť
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Fontech PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Či sa pri elektrických vozidlách niekedy dočkáme rovnakej ceny ako pri spaľovacích motoroch
- Ktorí výrobcovia podľa Tavaresa neprežijú zmeny v automobilovom priemysle
- Koľko zarobí šéf Stellantisu
- Či bude musieť automobilka v Trnave začať prepúšťať
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Teraz čítajú
Volkswagen vráti do áut milovaný prvok všetkých vodičov. Nasledovať ho má aj Škoda, Audi a Seat
Nič také AMG ešte neukázalo. Elektrická beštia má výkon 1340 koní a zvukom V8 ti roztrhne uši
Naše automobilky majú veľký problém. Európske cesty zaplavia lacné elektromobily čínskej značky
Denne ušetrí 20 ton emisií. Európa má loď budúcnosti s tromi pohonmi, ktorú závidí aj Čína
Je to oficiálne: Elon Musk konečne spustil novú éru dopravy, prvé recenzie prekvapili (+videá)
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Extrémne horúčavy si vybrali daň: Na juhu Slovenska zúri rozsiahly požiar (VIDEO)
Obľúbený druh kávy poškodzuje zrak, varujú odborníci. V jej zložení dominujú toxické kontaminanty
Viac ako 95 % ľudí s rakovinou pankreasu zomiera. Vedci objavili nový netradičný spôsob, ako zdolať „tichého zabijaka“
Žena zmizla pod hladinou vody: Pátrajú po nej všetky záchranné zložky
Stačí 20 minút a tvoje telo sa zmení. Vedci objavili nečakaný efekt horúcej vody. Zabudni na saunu
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Volkswagen vráti do áut milovaný prvok všetkých vodičov. Nasledovať ho má aj Škoda, Audi a Seat
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Švajčiarsko zaplatilo 100 000 eur za porovnanie spaľováku a EV. Keď zistili výsledky, radšej ich ututlali
- Napájala by celý svet až 2 roky. V Európe našli pod zemou masívne ložisko „čistej energie”
- Naše automobilky majú veľký problém. Európske cesty zaplavia lacné elektromobily čínskej značky
-
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Volkswagen vráti do áut milovaný prvok všetkých vodičov. Nasledovať ho má aj Škoda, Audi a Seat
- Naše automobilky majú veľký problém. Európske cesty zaplavia lacné elektromobily čínskej značky
- Švajčiarsko zaplatilo 100 000 eur za porovnanie spaľováku a EV. Keď zistili výsledky, radšej ich ututlali
- Nič také AMG ešte neukázalo. Elektrická beštia má výkon 1340 koní a zvukom V8 ti roztrhne uši
-
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Napájala by celý svet až 2 roky. V Európe našli pod zemou masívne ložisko „čistej energie”
- Majitelia spaľovákov sa chytajú za hlavu. Batérie v elektromobiloch sú trvácnejšie, než ich autá
- Švajčiarsko zaplatilo 100 000 eur za porovnanie spaľováku a EV. Keď zistili výsledky, radšej ich ututlali
- Automobilky majú dilemu: Kia odhalila pravdu o elektromobiloch, ktorú Brusel nechce počuť
MOL rozbieha nový ropný koridor. Prvá dodávka dorazila, zásobí aj Slovensko
Equinor to rozbieha vo veľkom. Obrovská investícia má zaručiť plyn a ropu pre celú Európu
Na ISS prileteli noví astronauti. Misia Ax-4 prepísala históriu troch krajín
Európa musí postaviť armádu dronov. Rusko ich vraj má milióny
Misia IGNIS štartuje. Prvý Poliak na ISS odhaľuje vplyv mikrogravitácie na ľudí
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Extrémne horúčavy si vybrali daň: Na juhu Slovenska zúri rozsiahly požiar (VIDEO)
Obľúbený druh kávy poškodzuje zrak, varujú odborníci. V jej zložení dominujú toxické kontaminanty
Viac ako 95 % ľudí s rakovinou pankreasu zomiera. Vedci objavili nový netradičný spôsob, ako zdolať „tichého zabijaka“
Žena zmizla pod hladinou vody: Pátrajú po nej všetky záchranné zložky
Stačí 20 minút a tvoje telo sa zmení. Vedci objavili nečakaný efekt horúcej vody. Zabudni na saunu
Copyright© 2025 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené