Najvyšší šéf Stellantisu pre FonTech: Elektromobily nebudú lacné ako spaľováky, no chystáme model pod 20 000 €
Automobilovú fabriku skupiny Stellantis (bývala PSA group) pri Trnave v stredu 20. marca návštívil najvyšší šéf Stellantisu Carlos Tavares, ktorý nám prezradil veľa exkluzívnych informácií. Stellantis je skupina, do ktorej patria mnohé automobilky ako Citroën, Peugeot, Fiat, Opel či dokonca aj Maserati – do roku 2015 sem dokonca patrilo aj Ferrari.
Hlavnou témou, ktorú sme s Tavaresom riešili, bola budúcnosť – elektromobilita a horúca novinka z dielne skupiny Citroën e-C3. Spomenul ale aj dôležitosť trnavskej továrne a rolu, ktorú bude v budúcnosti Stellantisu zohrávať, pričom prezradil, čo bude kľúčovým zameraním továrne, a predstavil stratégiu Stallantisu na zlepšenie kvality.
Taktiež vysvetlil, ako chcú znižovať výrobné náklady zvyšovaním efektivity tak, aby sa mohla premietnuť do zvýšenia cenovej atraktivity pre konečného spotrebiteľa. Carlosa Tavaresa sme sa pýtali aj na najnovšie technológie, ktorými chce Stellantis presvedčiť ľudí, aby si kupovali jeho elektromobily. Zároveň nám prezradil ako vníma konkurenciu z Číny a v čom vidí najväčší problém pre automobilky v Európe. Toto je rozhovor, ktorý nesmieš zmeškať.
V rozhovore sa dozvieš:
- Aká budúcnosť čaká trnavskú fabriku
- Kedy podľa Tavaresa „vymiznú“ spaľováky
- Kedy sa začne v Trnave vyrábať Citroën e-C3 a koľko bude stáť
- Či sa dočkáme elektromobilov, ktoré stoja rovnako ako spaľováky
- Čo si myslí šéf Stellantisu o fyzických ovládačoch v kabínach
- Ako vníma Tavares konkurenciu z Číny a čo s ňou plánuje robiť
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Či sa pri elektrických vozidlách niekedy dočkáme rovnakej ceny ako pri spaľovacích motoroch
- Ktorí výrobcovia podľa Tavaresa neprežijú zmeny v automobilovom priemysle
- Koľko zarobí šéf Stellantisu
- Či bude musieť automobilka v Trnave začať prepúšťať
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítaj viac z kategórie: Elektromobilita
Teraz čítajú

Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov

Konzervatívci dali zbohom nafte. Susedia Slovenska už kupujú viac elektromobilov

ROZHODNUTÉ: Európska únia povolí. Zákaz spaľovákov sa odkladá, ide o pyrrhovo víťazstvo

Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny

Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Rodičovský dôchodok sa od základu zmení. Polovica seniorov nedostane vôbec nič
PREMIUMLegendárny slovenský výrobca vianočných gulí prišiel o 50 % zamestnancov. V globálnej kríze bojuje o prežitie

Pokuta 600-tisíc eur a nové pravidlá pre influencerov. Taliansko pristúpilo k radikálnemu kroku, Slovensko môže nasledovať

Bitcoin sa môže prepadnúť na 10 000 dolárov. Analytici varujú pred cenovým kolapsom

Putin pritvrdil: Európskych lídrov označil za prasatá a pohrozil dobytím území silou
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
Čína varuje svojho „úhlavného nepriateľa“: Prestaňte dávať zbrane do tejto krajiny, inak príde odveta
Historický moment na mori: Japonsko spúšťa prvú autonómnu osobnú loď na svete
Prísna regulácia AI narazila. Európska komisia urobila krok, ktorý nikto nečakal
Putin uráža európskych lídrov, Poľsko odpovedá ostrým nasadením Patriotov
Európska únia definitívne uzavrela kapitolu energetickej politiky. Plyn z Ruska dostal stopku
Nabíjačky budú mať priamo na diaľniciach. Nemci investujú miliardu eur do „elektrickej rarity“
Zabezpečia „Východný štít“. Poľsko po 30 rokoch obnoví výrobu zákernej zbrane
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Rodičovský dôchodok sa od základu zmení. Polovica seniorov nedostane vôbec nič
PREMIUMLegendárny slovenský výrobca vianočných gulí prišiel o 50 % zamestnancov. V globálnej kríze bojuje o prežitie

Pokuta 600-tisíc eur a nové pravidlá pre influencerov. Taliansko pristúpilo k radikálnemu kroku, Slovensko môže nasledovať

Bitcoin sa môže prepadnúť na 10 000 dolárov. Analytici varujú pred cenovým kolapsom

