Najvyšší šéf Stellantisu pre FonTech: Elektromobily nebudú lacné ako spaľováky, no chystáme model pod 20 000 €
Automobilovú fabriku skupiny Stellantis (bývala PSA group) pri Trnave v stredu 20. marca návštívil najvyšší šéf Stellantisu Carlos Tavares, ktorý nám prezradil veľa exkluzívnych informácií. Stellantis je skupina, do ktorej patria mnohé automobilky ako Citroën, Peugeot, Fiat, Opel či dokonca aj Maserati – do roku 2015 sem dokonca patrilo aj Ferrari.
Hlavnou témou, ktorú sme s Tavaresom riešili, bola budúcnosť – elektromobilita a horúca novinka z dielne skupiny Citroën e-C3. Spomenul ale aj dôležitosť trnavskej továrne a rolu, ktorú bude v budúcnosti Stellantisu zohrávať, pričom prezradil, čo bude kľúčovým zameraním továrne, a predstavil stratégiu Stallantisu na zlepšenie kvality.
Taktiež vysvetlil, ako chcú znižovať výrobné náklady zvyšovaním efektivity tak, aby sa mohla premietnuť do zvýšenia cenovej atraktivity pre konečného spotrebiteľa. Carlosa Tavaresa sme sa pýtali aj na najnovšie technológie, ktorými chce Stellantis presvedčiť ľudí, aby si kupovali jeho elektromobily. Zároveň nám prezradil ako vníma konkurenciu z Číny a v čom vidí najväčší problém pre automobilky v Európe. Toto je rozhovor, ktorý nesmieš zmeškať.
V rozhovore sa dozvieš:
- Aká budúcnosť čaká trnavskú fabriku
- Kedy podľa Tavaresa „vymiznú“ spaľováky
- Kedy sa začne v Trnave vyrábať Citroën e-C3 a koľko bude stáť
- Či sa dočkáme elektromobilov, ktoré stoja rovnako ako spaľováky
- Čo si myslí šéf Stellantisu o fyzických ovládačoch v kabínach
- Ako vníma Tavares konkurenciu z Číny a čo s ňou plánuje robiť
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Či sa pri elektrických vozidlách niekedy dočkáme rovnakej ceny ako pri spaľovacích motoroch
- Ktorí výrobcovia podľa Tavaresa neprežijú zmeny v automobilovom priemysle
- Koľko zarobí šéf Stellantisu
- Či bude musieť automobilka v Trnave začať prepúšťať
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Fontech PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
Čítaj viac z kategórie: Elektromobilita
Teraz čítajú

Dáta predpovedajú budúcnosť: Odpor voči elektromobilom je generačný, pre toto spaľováky vymiznú

Európske štáty začali panikáriť. Čína dokáže svoje elektromobily v Európe ovládať na diaľku

Vydržia až 40 rokov a ponúknu dojazd 1000 km. Slávna automobilka oznámila nasadenie revolučných batérií

Európski experti testovali batérie 28 500 hybridov: Rozdiely medzi značkami sú obrovské, toto je kráľ

Čína má plán, ktorý zatvorí benzínky. Zmazali najväčšiu slabinu elektromobilov, experti sú nadšení
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Smer zverejnil video študenta z Popradu s poslankyňou PS. Hnutie reaguje

V Bratislave má vyrásť megaprístav za 680 miliónov eur. Projekt vyvolal obrovskú vlnu odporu (FOTO)

Košickí študenti prekvapili Pellegriniho a Druckera kriedou: „Dajce nám už všickym pokoj“

Sudcovia kritizujú Šutaja Eštoka: Politici nesmú ohrozovať autoritu justície

Juraj Cintula sa odvolal proti 21-ročnému trestu za útok na premiéra Fica
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Žiadna pokuta, rovno ti zoberú vodičák. Tieto činnosti za volantom nikdy nerob (PREHĽAD)
- Vydržia až 40 rokov a ponúknu dojazd 1000 km. Slávna automobilka oznámila nasadenie revolučných batérií
- Dáta predpovedajú budúcnosť: Odpor voči elektromobilom je generačný, pre toto spaľováky vymiznú
- Automobilky majú veľkú dilemu: Kia odhalila pravdu o elektromobiloch, ktorú Brusel nechce počuť
- Čína má plán, ktorý zatvorí benzínky. Zmazali najväčšiu slabinu elektromobilov, experti sú nadšení
-
- Žiadna pokuta, rovno ti zoberú vodičák. Tieto činnosti za volantom nikdy nerob (PREHĽAD)
- Vydržia až 40 rokov a ponúknu dojazd 1000 km. Slávna automobilka oznámila nasadenie revolučných batérií
- Benzín a nafta definitívne skončili. Čerpacie stanice ich nahradia „novými“ palivami, vieme kedy
- Automobilky majú veľkú dilemu: Kia odhalila pravdu o elektromobiloch, ktorú Brusel nechce počuť
- Európski experti testovali batérie 28 500 hybridov: Rozdiely medzi značkami sú obrovské, toto je kráľ
-
- Žiadna pokuta, rovno ti zoberú vodičák. Tieto činnosti za volantom nikdy nerob (PREHĽAD)
- Benzín a nafta definitívne skončili. Čerpacie stanice ich nahradia „novými“ palivami, vieme kedy
- Čína má plán, ktorý zatvorí benzínky. Zmazali najväčšiu slabinu elektromobilov, experti sú nadšení
- Vydržia až 40 rokov a ponúknu dojazd 1000 km. Slávna automobilka oznámila nasadenie revolučných batérií
- Európski experti testovali batérie 28 500 hybridov: Rozdiely medzi značkami sú obrovské, toto je kráľ
Lacné balíky z Číny skončia skôr, než sa očakávalo. EÚ pritvrdzuje a chystá sa urýchlene konať
Putinova vízia sa rúca. 8 európskych štátov prispeje Ukrajine obrovskými peniazmi na nákup zbraní od USA
Polícia varuje: Zlodeji začali na Slovensku organizovane kradnúť drahú autosúčiastku, majú vytypovanú značku
Európska komisia vyšetruje Google kvôli zákernej veci. Američania vraj konajú neférovo
Chcú stabilizovať ceny elektriny a vody. ÚRSO pripravuje plán, koľko budú domácnosti platiť za energie
AKTUÁLNE: Európsky parlament chce sprísniť emisné ciele, povolenky ETS2 však odloží
Google a OpenAI majú vážny problém. Ich domáci konkurent má odvážny plán za 55 miliárd dolárov
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Smer zverejnil video študenta z Popradu s poslankyňou PS. Hnutie reaguje

V Bratislave má vyrásť megaprístav za 680 miliónov eur. Projekt vyvolal obrovskú vlnu odporu (FOTO)

Košickí študenti prekvapili Pellegriniho a Druckera kriedou: „Dajce nám už všickym pokoj“

Sudcovia kritizujú Šutaja Eštoka: Politici nesmú ohrozovať autoritu justície

