Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Apple sa okrem veľkého zástupu svojich fanúšikov môže pýšiť aj silným marketingom, ktorý zahŕňa tiež skvelé televízne reklamy. Množstvo záberov pritom natáča v rôznych kútoch sveta a už po niekoľkýkrát sa medzi nimi ocitlo aj susedné Česko. Najnovšia reklama od Apple vyzdvihuje iPhone XR a jeho bohaté farby, ktoré mali na sebe oblečené ľudia bežiaci po rôznych častiach Prahy.

Kalifornský gigant neprestáva s propagovaním svojich produktov ani po vianočných sviatkoch. Zákazníkov má teraz zaujať posledný reklamný spot s názvom „Farebná povodeň“, ktorý reprezentuje farebné prevedenia najnovšieho iPhonu XR. Apple pri natáčaní stavil na stovky ľudí bežiacich vo farebných montérkach po častiach Prahy. Do Česka sa pritom spoločnosť vybrala natáčať už po niekoľkýkrát.

Záplava farieb iPhonu XR v uliciach Prahy

U našich susedov sa totiž predtým natáčala aj vianočná reklama s iPhonom X a slúchadlami AirPods, ktorú si môžeš pozrieť na priloženom videu. Najnovšie zábery síce nie sú dokonalým dielom, no skvelo vystihujú podstatu nového iPhonu XR, jeho farebné verzie a Liquid Retina displej. Apple si však dal záležať aj na detailoch, ktoré nemusí byť na prvý pohľad vidieť. Dôkazom je poznávacia značka dodávky, z ktorej vyskočia komparzisti vo fialových montérkach.

Nenechaj si ujsť
Takto by to vyzeralo, keby Apple reagoval na všetky zosmiešňujúce reklamy

Táto ŠPZ totiž obsahuje nápis „I-XR0941“, ktorý má označovať nový iPhone XR a čas 09:41, ktorý nájdeme na všetkých fotografiách pri prezentácii nových modelov spoločnosti. „Farebná povodeň“ tak Applu naozaj pomohla prezentovať farebné možnosti jeho dostupného modelu, pričom celá reklama je zakončená sloganom „Make room for color“, teda „Sprav miesto pre farbu“. Práve bohaté farby sú jedným z hlavným lákadiel, ktoré majú zákazníka presvedčiť ku kúpe iPhonu XR.

Okrem tejto vlastnosti si dal Apple záležať aj na svojom LCD displeji, ktorý sa už ale neraz stal terčom kritiky kvôli svojmu nízkemu HD rozlíšeniu. Hoci mal byť iPhone XR pre spoločnosť veľkým triumfom, neskôr sa ukázalo, že tento dostupnejší model nie je až tak lacný ako by si zákazníci priali. Kvôli tomu mal výrobca údajne obmedziť jeho výrobu, no neskoršie správy ukázali, že sa z nového XR-ka predsa len stal predajný hit. K zvýšeniu predajných čísel tak môže dopomôcť aj najnovšia reklama.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú