Čím je konkurencia väčšia, tým väčšie výhody z toho plynú pre koncového zákazníka. Platí to v každom segmente a pri smartfónoch zvlášť. Medzi dvoch najväčších konkurentov patria Samsung a Apple, ktorí si to nedarujú, hoc sú jeden od druhého závislí. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Keď spoločnosť Apple pred vyše rokom predstavila iPhone X, komunita si ihneď začala robiť srandu z výrezu v displeji, ktorý bol dominantou prednej strany. To zrejme ešte netušili, že sa stane symbolom tohto roka a takmer každý výrobca sa po Apple začať opičiť. Výnimku spomedzi popredných výrobcov tvoril len Samsung, ktorý je verný svojmu Infinity dizajnu. Vytvorená reklama bola skutočne úsmevná.

Čo ak by sa karta obrátila?

Napriek tomu, že si americké zastúpenie Samsungu spravilo z Apple srandu už niekoľkokrát, spoločnosť Apple na to nikdy neodpovedala. Ako by to však vyzeralo, ak by k tomu došlo? Teraz by k tomu bola ideálna chvíľa. Samsung sa totiž vehementne bil do pŕs, že výrez v displeji je blbosť a ich Infinity dizajn je super. Na jednej strane je to pravda, no zrejme nie úplná, nakoľko posledný predstavený model spoločnosti prišiel s dierou v displeji, ktorá môže spôsobiť ešte väčšiu kontroverziu, než výrez v displeji. K tejto téme ti odporúčam prečítať komentár od kolegu Pavola.

No a ako by taká reklama mohla vyzerať? Presne takto, ako ukazuje známy youtuber Marques Brownlee na svojom Twitteri. Je ťažké zatiaľ usúdiť, ktoré z týchto riešení je horšie, no ak sa na to pozrieme z technického hľadiska, tak určite horšia je samotná diera a to či už pri servisných úkonoch, alebo pri vývoji aplikácií, ktoré sa s týmto doposiaľ neznámym prvkom nemali možnosť stretnúť.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
24%
Páči sa mi to
47%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
12%
Neznášam to
18%
O autorovi
Martin Lajčák
Volám sa Maťo a momentálne som študentom vysokej školy. Medzi moje záľuby patria nové technológie, športovanie a nepohrdnem ani dobrou knihou. Môžeš ma sledovať aj na Instagrame - @matolajcak