O2 si pýta 1 € za spojenie s operátorom na infolinke. Kedy začneš presne platiť a čo ak nemá niekto kredit?
Spoločnosť O2 pred niekoľkými dňami informovala o zásadnej zmene na zákazníckej infolinke, kde sa už klienti nestretnú s prednastavenými odpoveďami z automatu. Budú spojení priamo s asistentom z call centra. Takýto hovor s ale nie je zadarmo. Kedy si však zákaznícka linka O2 začne eurový poplatok účtovať? Dovolajú sa na ňu aj klienti bez kreditu? Zistili sme detailnejšie informácie.
Volania na zákaznícku linku operátorov sa mnohokrát začínajú automatickými hláškami z tzv. „IVR“ systému, ktorý má zákazníka navigovať do správnej sekcie ešte pred spojením s operátorom.
S týmto systémom sa môžeme stretnúť na mnohých linkách zákazníckej podpory, no O2 ho po rokoch zrušilo.
Kedy si O2 účtuje poplatok za volanie na zákaznícku linku?
Ešte predtým však v cenníku zaviedlo vyšší poplatok pri volaniach na čísla 949, 940, 966 a 0949 949 969. Hovor na zákazníckej linke tak podľa novej ceny bude volajúceho stáť 1 € (predtým 0,50 €).
Každý mesiac pritom na túto linku volá priemerne až 50 000 klientov a v čase koronakrízy to bolo až 70 000 ľudí mesačne. Operátor v call centre počas svojej pracovnej doby dokáže vybaviť 50 takýchto volaní.
„Našim cieľom je, aby zákazník dostal možnosť ľudsky vysvetliť svoje požiadavky a kompetentne nájsť riešenie spolu so živým operátorom,“ uviedol Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.
Zákazník volajúci na spomínané čísla však zaplatí 1-eurový poplatok až po spojení s asistentom a navyše sa na zákaznícku podporu dovolá, aj keď nemá žiaden kredit.
„Poplatok v zmysle cenníka je zákazníkovi zaúčtovaný až po tom, čo sa spojí s našim živým asistentom, čiže za čakanie na spojenie sa neplatí. Samotné čakanie trvá ako pri bežnom hovore, teda od nula do niekoľko desiatok sekúnd, keďže v daný moment môže na zákaznícku linku volať aj viac zákazníkov, resp. viesť dlhšie volanie.
V prípade zákazníkov s predplatenou kartou prebieha zaúčtovanie počas volania. Ak má zákazník nedostatok kreditu, suma za hovor mu bude stiahnutá až po jeho dobití,“ informovala našu redakciu FonTech.sk hovorkyňa O2, Tereza Molnár.
Hoci O2 vylepšilo komunikáciu so zákazníkmi, nebude to zadarmo. Klienti operátora tak zaplatia pri každom volaní 2-násobne vyšší jednorázový poplatok ako predtým.
Ďalšie články:
- O2 vyriešilo problém s terminálmi. eKasa znova prijíma platby kartou
- České O2 oficiálne spustilo prvú 5G sieť. Obyvatelia ďalšieho mesta však vo veľkom protestujú
- O2 zrušilo využívanie služieb zo Slovenska v Česku. Už platia podmienky ako v iných krajinách EÚ
- O2 začína uplatňovať špeciálny bonus: Zákazník bez neho zaplatí viac aj za nulový paušál
- O2 pridáva benefit a zaviedlo neobmedzené dáta na appky k Smart paušálom
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Slovákov oberajú o tisíce eur denne. Veľký operátor upozorňuje nad novým sofistikovaným podvodom
Slováci majú poslednú šancu získať 20 GB dát za pár eur. Akcia operátora končí už dnes
Toto je technológia, ktorú čakali operátori po celom svete. Nový čip zvládne univerzálne 6G spojenie s extrémnymi rýchlosťami
Veľké prekvapenie Telekomu: Obľúbená služba Slovákov sa už o pár dní zmení na nepoznanie (+detaily)
Veľký operátor priniesol úplne nový paušál. Má funkcie, aké inde neuvidíš, ale nebude pre každého
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Vláda rozhodla: Poľsko aktivuje kľúčový článok NATO, uviedol premiér Tusk
Za 100 eur mesačne môžeš svojmu dieťaťu našetriť až pol milióna eur. Expert radí rodičom, ako správne sporiť (ROZHOVOR)
Fico reaguje na narušenie poľského vzdušného priestoru: Nenechá sa „vyprovokovať politickými hrami“
Kaliňák o dronoch nad Poľskom: Ide o cielený útok, nie je to náhoda
Živnostníci pod tlakom: Povinné odvody vyše 1 500 eur ročne aj pre malých podnikateľov
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Slováci ich autá milujú. Veľká automobilka ukázala svoje auto budúcnosti, ide úplne proti prúdu
- PET fľaše sa menia na prekvapivú zbraň. Vedci hovoria o riešení klimatickej krízy
- Vedci našli artefakt starý 80 000 rokov. Odhalil, že o minulosti ľudstva sme sa totálne mýlili
- Vedcom padla sánka. 4 757 metrov pod ľadom Antarktídy objavili stratený svet
- Miliónové rakety netreba. Spojenec Západu otestoval ultimátne riešenie proti dronom za pár centov
-
- Vedcom padla sánka. 4 757 metrov pod ľadom Antarktídy objavili stratený svet
- Veľmoc našla ložisko mimoriadne vzácnej suroviny. Má astronomickú hodnotu
- Nová rana pre vodičov. Ak nemáš splnenú túto podmienku, auto ti na STK neprejde
- PET fľaše sa menia na prekvapivú zbraň. Vedci hovoria o riešení klimatickej krízy
- Slováci ich autá milujú. Veľká automobilka ukázala svoje auto budúcnosti, ide úplne proti prúdu
-
- Vedcom padla sánka. 4 757 metrov pod ľadom Antarktídy objavili stratený svet
- Veľmoc našla ložisko mimoriadne vzácnej suroviny. Má astronomickú hodnotu
- Na Slovensko prichádza najlepšie hodnotený seriál celého roka. Ponúkne ho jediná služba
- Európske automobilky sa otriasajú. Šéf Stellantisu poslal Bruselu tvrdý odkaz, čas sa kráti
- Nová rana pre vodičov. Ak nemáš splnenú túto podmienku, auto ti na STK neprejde
Rusko bojuje s krízou. Dôležitá komodita je ohrozená a láme rekordy cien, urobili zúfalý krok
iPhony a Androidy si konečne rozumejú. Veľký operátor spustil Slovákom roky vytúženú funkciu
Slovenský export zbraní rastie nebývalým tempom. Rok 2025 môže priniesť 3 miliardy eur
Mapy Google sa v Kórei menia. Citlivé oblasti už nebudú viditeľné
Nový prieskum odhalil trend. Platby kartou a mobilom sa stali štandardom na Slovensku
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP