Netflix je známy tým, že kvalita v jeho obsahu neraz hrá skôr druhé husle, v čerstvej novinke S láskou, Meghan však hlboko podliezol aj svoj vlastný štandard. Life-stylová novinka mala čerpať z atraktivity mena vojvodkyne zo Sussexu a manželky princa Harryho –  Meghan Markle – nakoniec však ide o jeden z najhoršie hodnotených kúskov v histórii služby.

Nápad Netflixu spraviť šou o varení, pečení či záhradníčení s Meghan Markle vôbec nebol zlý a vlastne dával dokonalý zmysel. Dokumentárna miniséria Harry & Meghan, ktorú Netflix uviedol ešte v roku 2022, sa tešila obrovskému záujmu a nakoniec pre streamovaciu službu zaznamenala najsledovanejší dokumentárny debut v jeho histórii.

Netflix chcel v spolupráci s bývalou herečkou pokračovať a výsledkom je life-stylová šou S láskou, Meghan, ktorá sa v ponuke služby objavila na začiatku marca. Zámerom bolo ukázať Meghan Markle mimo žiare reflektorov ako gazdinku s užitočnými tipmi z domácnosti a atraktívnymi hosťami. Ukazuje sa však, že nie všetko zlato sa blyští a S láskou, Meghan divákov doslova odpudzuje.

Nová šou Netflixu si v hodnoteniach odnáša otrasné hodnotenia, ktoré sa zhodujú na jednom – ide o umelú a nalinajkovanú šou, ktorá namiesto užitočných tipov pôsobí ako reklama na dokonalosť Meghan Markle. Prakticky všetci diváci aj recenzenti kritizujú nedostatok autenticity a prehnanú uhladenosť. Každý záber hýri dokonalosťou a Meghan ako šikovná gazdiná v seriáli žne chválu z každej strany.

Problémom však je, že Meghan v skutočnosti nič neukáže a seriálová novinka je obsahovo prázdna. Dôkazom sú aj hodnotenia na agregátových portáloch. Je pritom jedno, na ktorý z nich sa pozrieme, na každom z nich nová šou čelí ostrej kritike. Rotten Tomatoes diváci novinku hodnotia 22 %, na IMDB získala 2,7 / 10. S láskou, Meghan prepadla aj medzi tuzemským publikom – za všetko hovorí 17 % na ČSFD.

Nízky počet hodnotiacich divákov pritom naznačuje, že S láskou, Meghan k divákom žiadne veľké davy nepritiahla. Potvrdzujú to aj oficiálne čísla Netflixu. Sledovaním novinky diváci za prvý týždeň strávili 12.6 milióna hodín, čo je päťkrát menej ako pri zmienenom dokumente Harry & Meghan. S podobnými číslami sa nová šou ledva prepracovala na posledné miesto rebríčka TOP 10 najsledovanejšieho obsahu, odkiaľ už medzičasom nenávratne zmizla.

Aj preto Netflix pravdepodobne neteší rozhodnutie v seriáli pokračovať. Streamovacia služba si bola úspechom S láskou, Meghan taká istá, že pred premiérou natočila rovno aj druhú sériu. Jej premiéra je naplánovaná na september tohto roka.

Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP