Rada pre vysielanie a retransmisiu (RVR) informovala o výsledkoch z nedávneho zasadnutia, na ktorom udelila pokutu vysielateľovi programu TA3. Zároveň schválila a pridelila licenciu na vysielanie dvom novým programom, ktoré budú vysielať publicistické správy a hudobný program.

Licenciu na celoplošné vysielanie získali dve nové stanice Skvelé TV a Šláger Muzika, ktoré budú vysielať nepretržite 7 dní v týždni. V prípade prvého menovaného programu, ktorého prevádzkovateľom je MP Media Production, bude vysielaný publicistický obsah cez satelit, IPTV, káblovku a DVB-T výlučne v slovenčine.

Dvojica nových programov získala licenciu na vysielanie

Štart Skvelé TV je naplánovaný na november budúceho roka. Hlavnou témou, ktorá sa bude na programe vysielať, má byť „oslava ľudskej práce a jej výsledkov, oslava tradičných aj netradičných aktivít, oslava nadšencov a ich kreativity,“ uvádza prevádzkovateľ.

Spoločnosť MP Media Production je tiež prevádzkovateľom programu Park TV, ktorý bol do vysielania zaradený minulý rok. Na zriadenie novej stanice Skvelé TV získala firma od Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR nenávratný finančný príspevok vo výške takmer 200 000 €.

Zobraziť celú galériu (1)
Freepik (Úprava redakcie)

Ďalšia stanica s udelenou licenciou, Šláger Muzika, prevádzkovaná spoločnosťou Československá Muzika bude primárne vysielať cez satelit hudobný program doplnený o reklamy a teleshopping.

Česká firma už pritom na Slovensku získala v lete aj licenciu pre Šláger Premium a na našom trhu vysiela aj Šláger TV a Šláger TV 2. Stanice sú dostupné u vybraných televíznych operátorov.

RVR udelila ďalšiu pokutu

Pri udeľovaní pokút tentokrát uložila Rada pre vysielanie a retransmisiu sankciu vysielateľovi  C.E.N. s.r.o., ktorý prevádzkuje TA3. Pokuta vo výške 3319 € bola uložená za odvysielanie reklamy na internetový obchod AndreaShop.sk v informačnom spravodajskom okne bez toho, aby bola propagácia viditeľne oddelená od zvyšného programu. Ďalšie sankcie RVR na poslednom zasadnutí neudelila.

Naposledy boli ďalšie pokuty udelené vysielateľovi Markízy a TV Joj za nesprávne označenie programov nevhodných pre maloletých divákov, ktoré obsahovali vulgarizmy. Obe televízie dostali koncom októbra sankciu vo výške 663 €.

Pošli nám TIP na článok



Zo Slovenska