Úplne sa zbláznili. Úprava elektrického Hummeru stojí stovky tisíc a zabalí ho do kevlaru
Hummer EV je sám o sebe ultimátnym elektromobilom, ktorý disponuje ohromnou, vyše 200 kWh batériou. Tuningová spoločnosť SoFlo Customs z južnej Floridy v USA si zobrala do parády toto elektrické monštrum od GMC a vybavila ho karosériou z kevlaru. Na tému upozornil InsideEVs.
Firma na svojom Facebooku uvádza, že ide vôbec o prvý 1000-koňový Hummer „oblečený“ v kevlare. Kevlar je para-aramidové vlákno, ktoré vyvinula firma DuPont v roku 1965. Pôvodne sa mal kevlar využívať ako výstuž v pretekárskych pneumatikách, no vďaka jeho vlastnostiam si našiel uplatnenie aj inde.
Kevlar je totižto veľmi ľahký a pevný materiál, vďaka čomu sa používa na výrobu nepriestrelných viest alebo zariadení, ktoré si vyžadujú vysokú pevnosť pri zachovaní čo najnižšej hmotnosti, ako napríklad kanoe, kajaky, laná a podobne.
Hummer pripravený do boja
Hummer EV, ktorý od firmy SoFlo dostal kevlarovú karosériu, sa tým priblížil ku svojim koreňom. Značka Hummer je známa predovšetkým vďaka svojim armádnymi vozidlami, no vyrobila aj civilné vozidlá, napríklad Hummer H1 alebo Hummer H2. Značka patrí koncernu GMC a aktuálne sa pod ňou vyrába iba elektrický Hummer EV, ktorý stojí na koncernovej platforme Ultium.
Špeciálne upravený model dostal okrem kevlarového kabátu aj terénne 38″ pneumatiky obuté na 20″ diskoch. Už tak vysoký elektromobil dostal zároveň sadu na zvýšenie svetlej výšky až o 10 centimetrov. Zelená farba karosérie v kombinácii s medenými diskami kolies a ostatnými doplnkami v podobnej farbe prezrádza, že ide o čistokrvý americký „custom“.
Karoséria potiahnutá kevlarom by mala odolať odletujúcim kameňom či menším konárom. Napriek tomu, že sa kevlar používa aj pri nepriestrelných vestách, guľkám zrejme tento elektrický Hummer neodolá.
Tunigovej firme sa tento projekt tak zapáčil, že už objednala ďalšie dva kusy elektrického Hummer EV, na ktoré aplikuje presne tú istú úpravu, ktorú nazvali Strikeforce. Cena takto upraveného modelu začína na sume 220 000 dolárov, teda asi 207 000 €.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Cybertruck je nepoužiteľný, hlási majiteľ. Z milovníka Tesly urobil odporcu
Takto rýchlo ani nenatankuješ. Na Slovensku postavia najvýkonnejší nabíjací hub v Európe
To nemôžu myslieť vážne. Veľmoc chce zaviesť 100 % daň na čínske elektromobily
Prišla spása spaľovákov. Nový diesel má extrémnu efektivitu a spotrebu, ktorá prekoná aj elektromobil
Veľký test spoľahlivosti áut: Miláčik Slovákov pohorel, najlepšie dopadla prekvapivá značka
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Prišla spása spaľovákov. Nový diesel má extrémnu efektivitu a spotrebu, ktorá prekoná aj elektromobil
- To nemôžu myslieť vážne. Veľmoc chce zaviesť 100 % daň na čínske elektromobily
- Veľký test spoľahlivosti áut: Miláčik Slovákov pohorel, najlepšie dopadla prekvapivá značka
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Nemusíš ho nabíjať a jazdíš za 4 litre/100 km. Toto Mitsubishi má pod kapotou klenot Renaultu
-
- Prišla spása spaľovákov. Nový diesel má extrémnu efektivitu a spotrebu, ktorá prekoná aj elektromobil
- To nemôžu myslieť vážne. Veľmoc chce zaviesť 100 % daň na čínske elektromobily
- Veľký test spoľahlivosti áut: Miláčik Slovákov pohorel, najlepšie dopadla prekvapivá značka
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Nemusíš ho nabíjať a jazdíš za 4 litre/100 km. Toto Mitsubishi má pod kapotou klenot Renaultu
-
- Prišla spása spaľovákov. Nový diesel má extrémnu efektivitu a spotrebu, ktorá prekoná aj elektromobil
- To nemôžu myslieť vážne. Veľmoc chce zaviesť 100 % daň na čínske elektromobily
- Veľký test spoľahlivosti áut: Miláčik Slovákov pohorel, najlepšie dopadla prekvapivá značka
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Nemusíš ho nabíjať a jazdíš za 4 litre/100 km. Toto Mitsubishi má pod kapotou klenot Renaultu
Zásoby ropy USA minulý týždeň prekvapivo klesli
Polícia žiada vypnutie komentárov na sociálnych sieťach
Tesla v Nemecku to nemá vôbec isté. O rozšírení závodu sa bude rokovať
Podľa KDH potrebuje Slovensko v energetickom mixe aj obnoviteľné zdroje
Nový jadrový blok má byť vo vlastníctve štátu
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené