Tuzemská streamovacia služba Voyo, za ktorou stojí skupina Markíza, hlási pokorenie významného míľnika. Počet jeho predplatiteľov na Slovensku a v Českej republike prekročil 400-tisíc, čím sa podľa Markízy služba radí k popredným hráčom na našom trhu.

Vysokú popularitu Voyo si Markíza vysvetľuje kombináciou exkluzívneho obsahu, vysielania športových prenosov, bohatej ponuky titulov či možnosťou sledovať v predstihu lokálne televízne programy. Markíza zároveň približuje, že sledovaním Voyo trávia približne 12 hodín týždenne.

So 400-tisíc predplatiteľmi sa na Slovensku a Českej republike sa lokálna platforma nechce uspokojiť a naďalej plánuje rásť. Do roku 2026 chce pokoriť ambicióznu métu 1-milióna zákazníkov. V rozhovore pre FonTech.sk tento ciel potvrdil aj generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.

FonTech

Tento rok služba rozšírila svoje značky prémiového obsahu, okrem exkluzívnych Voyo Originálov tak predplatitelia v ponuke platformy nájdu tituly označené ako Voyo Špeciál, napríklad v podobe stand-up comedy špeciálov. Služba rovnako začala spoluprácu aj s najväčším slovenským telekomunikačným operátorom Slovak Telekom, s ktorým iba včera predstavili novú službu Voyo štart. K dispozícii je aj bezplatne.

Slovenská streamovacia platforma okrem nového obsahu plánuje pokračovať aj vo vysielaní športových prenosov z domácej Fortuna ligy, galavečerov MMA organizácií, tenisových turnajov ATP či hokejovej NHL. Súčasťou obsahovej ponuky je aj obsah televíznych športových staníc Nova Sport 1 a 2.

Známejšie než Netflix

Markíza v tlačovej správe zároveň uvádza, že Voyo je podľa prieskumov najznámejšou streamovacou službou na Slovensku a pokorilo v nich aj veľké svetové služby ako Netflix, Disney+ či HBO Max.

Výsledky majú vychádzať z kvantitatívneho online prieskumu zameraného na značku Voyo. Uskutočnila ho nezávislá agentúra 2muse v období od 19. augusta do 4. septembra 2022 na vzorke 1 000 respondentov vo veku 18-79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajú internet a sú konzumentmi online videa.

Ako si však služba v porovnaní s Netflixom a ďalšími gigantmi vedie aj v počte predplatiteľov známe nie je. Žiadna zo svetových platforiem sa s presnými číslami oficiálne nedelí. Rovnako nie je známe, či Markíza do oficiálneho počtu predplatiteľov radí aj zákazníkov, ktorí službu dostali zadarmo, napríklad ku svojmu paušálu.

Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP