Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) opäť varuje ľudí pred podvodnou internetovou galériou, ktorá podľa sťažností zákazníkov nedodá objednaný tovar a s klientmi nekomunikuje. Podobné prípady sa objavili aj v predošlých mesiacoch.

Na Slovensku pôsobí viacero internetových galérií, ktoré sa prezentujú len ako sprostredkovateľ predaja tovaru medzi zákazníkom a pôvodným predajcom.

Nakupovať cez takéhoto „prostredníka“ sa však nemusí vždy vyplácať, čoho dôkazom sú aj prípady za uplynulé mesiace. Doteraz sa totiž u nás objavilo viacero pochybných internetových galérií, na ktoré upozornila aj Slovenská obchodná inšpekcia.

Slovákov okráda o peniaze ďalšia internetová galéria

Objednaný tovar totiž zákazníkom mnohokrát nedodali a po zaplatení nebolo možné s galériou vzniknutý problém riešiť. Ľudia sa tak márne domáhajú svojich peňazí.

Rovnaký scenár sa teraz podľa informácií SOI objavuje aj v prípade internetovej galérie www.sunsea.sk, ktorá je taktiež len sprostredkovateľom pre predaj tovaru od predajcu koncovému zákazníkovi. Podľa sťažností ľudí však objednaný tovar nedoručuje.

Screenshot/FonTech

Prevádzkovateľom tejto galérie na Slovensku je spoločnosť MILLPARKS s.r.o. so sídlom v Českej republike. Keďže SOI nemá právomoc na vymáhanie v takýchto prípadoch, kedy prevádzkovateľ sídli v zahraničí, podvedení zákazníci sa môžu obrátiť na Európske spotrebiteľské centrum v SR.

Samotná stránka sunsea.sk pritom láka zákazníkov na zľavnený tovar, pričom má garantovať aj bezplatné doručenie tovaru.

V ponuke galérie sú umiestnené produkty z rôznych kategórií. Na základe informácií SOI by mali záujemcovia nákup v tejto internetovej galérii zvážiť, prípadne sa mu vyhnúť, aby tak neprišli o svojej financie.

Podobných galérií je na Slovensku viac

Ide však len o jeden z viacerých prípadov, kedy zákazníci prišli o svoje peniaze a nevideli ani objednaný tovar.

 Už pred časom sme informovali o zisteniach SOI v prípade internetovej galérie Lunzo.sk, ktorej zákazníci taktiež nedostali objednaný tovar a prevádzkovateľ s nimi odmietal komunikovať. Takýmto spôsobom zavádzal Slovákov aj obchod Huglo.sk.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú