Vývoj očakávaného RPG Cyberpunk 2077 je po rokoch takmer na konci. Štúdio stojace za legendárnou trilógiou so Zaklínačom ich nový titul preložilo na jeseň, čo im dalo ešte pár mesiacov na posledné úpravy. V akom štádiu Cyberpunk 2077 teraz je, a čo od neho môžeme očakávať približuje vývojár John Mamais v rozhovore pre web OnMSFT.

Z rozhovoru s popredným vývojárom CD PROJEKT RED je hneď jasné, že Cyberpunk 2077 má už od začiatku vývoja ambície byť komplexnejším RPG počinom ako hociktorý diel z trilógie Zaklínača. Svet bude rozdelený do diametrálne odlišných frakcií s vlastnou kultúrou, každý predmet alebo budova bude mať svoj príbehový podklad a vyššiu komplexnosť hry uzavrie nový prístup k vývoju postavy a systému povolaní.

Mamais naznačil, ako prebiehalo vyvíjanie univerza hry. Svet je už od začiatku koncipovaný tak, aby sa hráč na udalosti hry zasadené do alternatívnej budúcnosti roku 2077 díval z perspektívy roku 1990. Autori tak zamýšľajú nový level alternatívnej minulosti.

Cyberpunk 2077 bude disponovať až 75 vedľajšími príbehmi

CD PROJEKT RED priznáva, že hru od pôvodnej ukážky z roku 2013 zmenili, no hlavné čaro a myšlienka komplexného sci-fi RPG pretrváva doteraz. Vývojár v rozhovore rovnako potvrdil prítomnosť pohľadu z tretej osoby, no len v prípade riadenia automobilov.

Jedinečnosť pohľadu z prvej osoby bola pre hru zamýšľaná už od nepamäti. Vedľa perspektívy je ďalším výrazným rozdielom v porovnaní so Zaklínačom aj prístup k úprave hlavného charakteru, kedy si budeš môcť vytvoriť postavu k obrazu svojmu už na začiatku hry.

Autori do hry zakomponovali aspekt známy z hier ako Deus Ex alebo System Shock, kedy budeš môcť celú hru prejsť bez jediného zabitia, no v takomto prípade náročnosť hry raketovo stúpa.

Nenechaj si ujsť
Legendárne flash hry z prehliadačov zachránia. Nový projekt ich zhromažďuje tisíce na jednom mieste

Pasívnym spôsobom budeš môcť riešiť aj takzvané ,,street stories“, čo sú v podstate väčšie vedľajšie úlohy rozosiate po celom hernom svete. Vďaka ním si budeš môcť nalevelovať svoju postavu a letmo odbočiť z hlavnej príbehovej linky. Podľa slov vývojára by konečný počet týchto, od piky nadizajnovaných, vedľajších príbehov, mal presahovať číslo 75.

John Mamais však vyvrátil možnosť portu hry na Nintendo Switch. Ďalej prízvukuje, že CD PROJEKT RED sa zameriava najmä na aktuálnu generáciu konzol, no možnosť budúcej verzie na nadchádzajúcu generáciu konzol priamo nevyvrátil. Ak nedôjde k ďalšiemu odloženiu, Cyberpunk 2077 sa dočkáme už 17. septembra.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú