Iba včera sme ťa informovali o tom, ako Disney v Hollywoode trhá konkurenciu na kusy a vydáva jeden miliardový film za druhým. Obrovské úspechy americkej továrne na zábavu sa však netýkajú iba filmového plátna, ale aj televíznych obrazoviek. Nová streamovacia služba Disney Plus je totiž obrovským úspechom, ktorý korunuje nový seriál z univerza Star Wars, The Mandalorian. Ten je podľa Metro najžiadanejším seriálovým produktom súčasnosti, čím z trónu zosadil známu konkurenciu od Netflixu. 

Seriálová novinka, ktorá patrí k najväčším ťahákom novospustenej streamovacej služby Disney+ ukazuje, akú obrovskú fanúšikovskú základňu má značka Star Wars. Už pred premiérou seriálu sa o The Mandalorian hovorilo ako o možnom hite, že sa z neho stane najžiadanejší televízny produkt súčasnosti však čakal iba málokto. Predovšetkým, keď bol seriál spustený len nedávno a odvysielané zatiaľ boli iba tri epizódy.

Spoločnosť Parrot Analytics, ktorá v Spojených Štátoch patrí medzi lídrov v oblasti spracovania a analýz dát televíznych seriálov a streamovacích služieb, sa totiž podelila o svoje aktuálne zistenia. Ako informuje Slashfilm, Parrot Analytics sa nezaoberá iba sledovanosťou, ale tiež monitorovaním sociálnych sietí, článkov a fór, na ktorých sleduje kľúčové slová a divácky záujem o televízne seriály.

Donedávna dopytu divákov kraľoval známy mysteriózny seriál od Netflixu, The Stranger Things, ktorý sa na čele rebríčka držal úctyhodných 21 týždňov od premiéry svojej tretej série. Momentálne sa však zraky televíznych fanúšikov upierajú k novinke od Disney, po ktorej podľa Parrot Analytics v súčasnosti prahne až 100 miliónov divákov. Pri Stranger Things sa číslo pohybuje okolo 81 miliónov.

Cifra samozrejme neznamená, že seriál na Disney Plus sleduje sto miliónov divákov, na čo nakoniec upozorňuje aj samotná analytická spoločnosť.

Dopyt predstavuje hodnotu, ktorú si nemožno zamieňať so skutočným počtom predplatiteľov. Číslo znamená výrazný náznak toho, že seriál zo sveta Star Wars vedie k veľkému množstvu nových predplatiteľov nedávno spustenej služby Disney+.

Zdá sa, že Netflix vo forme Disney Plus našiel mimoriadne silného protivníka. Už v prvý deň dostupnosti totiž mala služba 3,4 milióna predplatiteľov a za nasledujúcich 24 hodín sa toto číslo podľa Slashfilm rozšírilo o ďalších desať miliónov.

Na akej cifre sa počet platiacich zákazníkov ustáli momentálne nevieme, súboj medzi streamovacími gigantmi je však v plnom prúde a bude zaujímavé sledovať, kto z neho nakoniec vyviazne ako víťaz.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú