Faceliftovaná Škoda Superb prichádza vo verzii Scout. Prináša sériovo pohon 4×4, Off Road režim, vyššiu svetlú výšku, ale aj mnoho ďalšieho. Počas prvých jázd sme vyskúšali obe dostupné motorizácie a prinášame vám prehľad prvých jazdných zážitkov.

Najväčším lákadlom pre tento model by sme mohli označiť povzbudzujúci fakt, že už v štandardnej výbave bude mať Scout pohon všetkých kolies. A to je niečo, čo dnešným samozvaným „terénnym predátorom“ chýba. Ešte aj mini a klasické SUV modely, ktoré sa tvária podniknúť neočakávanú cestu, toto privilégium niekedy nemajú.

Ako už sme pri verzii vozidiel Scout zvyknutí, oči zákazníka upútajú oplastované prvky karosérie a vyššia svetlá výška. Tá sa v tomto prípade oproti klasickému Superbu zvýšila o 15 milimetrov.

V ústrety evolúcii kráča aj schopnosť podvozka premeniť sa pomocou režimu Off-road na nebojácneho junáka schopného prejsť nepriaznivými podmienkami. V interiéri by ste okrem zopár nových tlačidiel asi nič nečakali, ale auto sa bude snažiť s vami naozaj komunikovať. Hlavne čo sa týka vozovky. Špeciálna „terénna“ obrazovka bude vodiča informovať vždy o stave a zmene povrchu, po ktorom práve Scout jazdí.

Okrem toho sa do kabíny dostal aj voliteľný drevený dekor, estetické prúžky zobrazujúce logo Scout a originálne čalúnenie sedadiel s kontrastným prešívaním.

Vkusný Superb sa pripojí k trom ďalším súrodencom radu Scout, ktoré pochádzajú z modelov Octavia, Karoq a Kodiaq. Našťastie sa pod kapotu bude montovať iba najvyššia kubatúra, a to benzínový alebo naftový dvojliter. 2.0 TSI so sebou prinesie výkon 272 konských síl a 350 Nm, pričom verzia 2.0 TDI sa môže pochváliť väčším krútiacim momentom 400 Nm a silou 190 koní. Obe verzie Scoutu budú prepojené výhradne pomocou sedemstupňovej prevodovky DSG.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú