Elon Musk požiadal zamestnancov Tesly, aby začali s testovaním úplného Autopilota
Podľa najnovších správ z automobilky Tesla požiadal Elon Musk svojich zamestnancov, aby vyskúšali plne autonómnu jazdu Autopilota.
Aj keď bola zverejnená čerstvá správa o tom, že Elon Musk za svoje tweety dostal mastnú pokutu a musel odstúpiť z predstavenstva, stále ostáva na čele ako CEO a má tak veľké slovo pri smerovaní automobilky Tesla. Teraz sme aj vďaka nemu veľmi blízko k tomu, aby sme o pár rokov jazdili v autách len ako pasažieri a všetko bude mať na starosť Autopilot.
Kto skôr príde, ten skôr melie
Všetkým zamestnancom bol rozoslaný e-mail, v ktorom Elon Musk sľúbil až 100 miest v testovacom programe pre plne autonómneho Autopilota. Šancu získať pozíciu v tomto programe získajú len tí najrýchlejší, nakoľko sa nebudú medzi nimi žiadne rozdiely a testovacím jazdcom sa stanú tí, ktorí prídu ako prví. Podmienkou je minimálne 300 – 400 hodín testovania do konca budúceho roka. Zamestnanci týmto získajú aj istú lukratívnu ponuku, keď pri kúpe novej Tesly získajú Autopilota, prípadne lukratívnejší interiér úplne zdarma. Celkovo by tak ušetrili až 13 000 dolárov.
Takto vyzerá fungovanie Autopilota v reálnom čase
Zrejme to však bude platiť len pre tých, ktorí vozidlo Tesla ešte nevlastnia. Už dlhšie totiž platí fakt, že zamestnanci nemajú oproti bežným zákazníkom žiadne výhody či zľavy pri kúpe vozidla. Výhodnejšie sú im ponúknuté len predvádzacie a testovacie kusy. V súčasnosti by však všetky vozidlá mali mať hardvér k tomu, aby na nich mohol fungovať úplný Autopilot.
That issue is better in latest Autopilot software rolling out now & fully fixed in August update as part of our long-awaited Tesla Version 9. To date, Autopilot resources have rightly focused entirely on safety. With V9, we will begin to enable full self-driving features.
— Elon Musk (@elonmusk) June 10, 2018
Ešte v júni totiž Elon Musk priniesol tweet, v ktorom hovoril o aktualizácii, ktorá uvoľní funkcie pre samočinné riadenie. Zatiaľ však nie je dostupná pre všetkých a má ju skôr minoritný počet zákazníkov.
Celý vývojový tím Autopilota sa však momentálne otriasa, nakoľko hlavný softvérový inžinier odstúpil minulý rok v lete a jeho náhradník spravil to isté len po pol roku v pozícii. Snáď sa tak celá situácia okolo Tesly upokojí a bude z nej znovu tá automobilka, ktorá svet ohúrila inováciami a nie škandálmi.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Za hodinu je schopná dobiť 2 000 km dojazdu. Číňania otestovali extrémnu batériu pre EV

Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku

Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov

Konzervatívci dali zbohom nafte. Susedia Slovenska už kupujú viac elektromobilov

ROZHODNUTÉ: Európska únia povolí. Zákaz spaľovákov sa odkladá, ide o pyrrhovo víťazstvo
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
-
- Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
