Uterák, tenisky, kolobežka či pero. Progresívna technologická spoločnosť Xiaomi sa vyznamenala výrobou aj týchto produktov, ktoré všetkých fanúšikov poriadne zaskočili. Vlastniť smartfón alebo tablet s logom Xiaomi až také výnimočné nie je. Avšak, utierať sa po sprchovaní Xiaomi uterákom alebo si zapisovať poznámky so Xiaomi perom, to je už úplne o inom. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Po predstavení týchto bizarných produktov začali fanúšikovia myslieť na ešte bizarnejšie, ktoré by výrobca v budúcnosti mohol predstaviť. V kruhoch verejnosti často zaznel aj toaletný papier, ktorý bol však myslený len ako vtip. Týmto dňom ale sranda končí a nezostane kameň na kameni. Xiaomi ho totiž skutočne predstavilo!

Nie je obyčajný

toaletný papier

Nenechaj si ujsť
Toto by si určite nečakal. Xiaomi začalo predávať už aj vreckovky, no nie hocijaké

Jedná sa o produkt, ktorý je vyrobený v spolupráci so spoločnosťou Wuro a bude financovaný vďaka crowdfundingu. Svojimi vlastnosťami je veľmi podobný Wuro vreckovkám a líši sa viacmenej iba spôsobom použitia. Kým vreckovky si mohol vyťahovať z balenia, tento papier je nanesený na kotúči a dá sa ľahko strhávať. Samotný papier je vyrobený z bambusu a má antibakteriálne vlastnosti. Testy ukázali, že dokáže odstrániť až 99% baktérie Stafylokok a 99% baktérie E. coli.

Tento univerzálny papier je navyše veľmi flexibilný, jemný, pevný a šetrný k pokožke. Jeho použitie je naozaj rozmanité, či už ide o utieranie pokožky, balenie potravín alebo môže poslúžiť aj ako toaletný papier. A čo cenovka. Balenie s 27-mi kotúčmi totiž Číňania kúpia iba za 99 juanov, čo je v prepočte menej ako 13 €.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
7%
Páči sa mi to
47%
Chcem to
20%
Mám to
7%
Nepáči sa mi to
0%
Neznášam to
20%
O autorovi
Peter Puhovich
Študent so zameraním na grafický dizajn, fanúšik smartfónov, ale aj iných IT zariadení. O technológie som sa začal zaujímať vďaka svojmu prvému Android tabletu a po čase ma zaujali aj čínske zariadenia. Ak budete mať akékoľvek otázky, môžete ma kontaktovať e-mailom alebo na sociálnych sieťach.