Spoločnosť Xiaomi len nedávno priniesla vyhlásenie, že značka Redmi sa stáva samostatnou, aj keď naďalej bude patriť do portfólia čínskeho giganta. Okrem toho bola nedávno predstavená ďalšia sesterská značka CC, ktorá taktiež bude produkovať smartfóny, avšak podľa aktuálnych módnych trendov, informuje portál Xiaomi Today

Netrvalo dlho a z neznámej čínskej značky Xiaomi sa stal popredný hráč nielen na poli smartfónov, ale aj v oblasti elektroniky, potrieb do domácnosti či dokonca v automobilovom priemysle. Väčšina používateľov však Xiaomi pozná ako výrobcu smartfónov. A práve pre nich je dôležitá informácia, že vzniká nová sesterská značka CC, ktorej smartfóny sú orientované hlavne na mladých ľudí, nakoľko zariadenia sa budú odvíjať od aktuálnych módnych trendov.

Smartfónová rodina je kompletná

V súčasnosti je línia Xiaomi smartfónov rozdelená do dvoch hlavných kategórií. Značka Xiaomi prináša tie najnovšie technológie medzi bežných používateľov a tieto smartfóny sú dostupné vo viacerých kamenných predajniach. Patrí tu hlavná Mi séria, ktorá na trh prináša špičkové vlajkové lode, za stále veľmi dobrú cenu. Potom tu je Redmi, ktorá sa zameriava na vytvorenie zariadení, ktoré ponúknu ten najlepší pomer medzi cenou a výkonom.

Xiaomi: Nová značka smartfónov, vytvorená prioritne pre mladých ľudí

Nová CC rada bude samostatnou značkou a jej názov je odvodený od sloganu Chic & Cool. Smartfóny tak budú odrážať aktuálne módne trendy. Cieľová skupina sú mladí ľudia, ktorí sa chcú odlíšiť a disponovať jedinečným smartfónom, ktorý sa vymyká mainstreamu. Prvý smartfón z tejto rady by mal byť predstavený už 2. júla.

Xiaomi CC
Slashgear: Takto by mal vyzerať prvý smartfón z CC línie

Bohužiaľ, prišla aj jedna veľmi smutná správa. Minimálne v tomto roku nebude predstavený žiadny smartfón rady Mi MAX a Mi Note. Ide o prekvapivú správu, nakoľko išlo o veľmi populárne zariadenia. Generálny riaditeľ Xiaomi Jei Lun síce pripúšťa, že ide len o predbežné opatrenie a v budúcnosti by sa to mohlo zmeniť, avšak tento scenár nie je veľmi pravdepodobný. Ak sa raz výrobca vzdá určitej kategórie, len veľmi ťažko sa k nej vracia späť a je to skôr raritou, než zaužívaným pravidlom.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú