Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Ľudská zvedavosť je silným nástrojom a využiť ho sa podarilo istej webovej stránke. Nazýva sa ‚‚Who paid 99 ¢?’’ a jej zmysel je jasný už z názvu.

Ak hľadáš spôsob, ako rýchlo a jednoducho zarobiť nejaké peniaze, možno ti nasledujúci príklad bude vzorom. Stačí prísť s niečím, čo je niečím výnimočné, prípadne prinúti ľudí minúť na to peniaze. Príklad je aj stránka milliondollarhomepage.com, ktorá je už dlhšie známa a spočítava v tom, že svoj priestor ponúkla na predaj inzerentom. Každý pixel má hodnotu jedného dolára, pričom celkovo je ich na stránke milión a sú dlhodobo vypredané.

Využitie silnej ľudskej vlastnosti

Stránka whopaid99cents.com to skúsila rovnako šikovne a využíva pritom jednu silnú ľudskú vlastnosť. Zvedavosť je niečo, čo nám otvára nové možnosti, ale aj privádza do problémov. Princíp webu je pritom veľmi triviálny. Skladá sa len z úvodnej stránky, na ktorej sa nachádza formulár, ktorý ak vyplníš a zaplatíš 99 centov, zobrazí zoznam ľudí, ktorí už tých 99 centov zaplatili.

Prečítaj si tiež
Slávny robot od Boston Dynamics už okrem skákania cez prekážky zvláda aj parkour lepšie ako profesionál

V podstate hlúposť, no na internete nájdeš hneď niekoľkých podobných stránok a aj táto už má niekoľko desiatok ľudí, ktorých zvedavosť premohla. Stránku zastrešuje zábavné štúdio Thinko z Brooklynu v New Yorku. Cieľom bolo vytvoriť niečo, čo by ľudí rozosmialo. A čo bude s vyzbieranými peniazmi? Štúdio ich plánuje investovať do ďalších zábavných projektov na internete.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú