Apple prichádza s reklamou, ktorá ubezpečuje, prečo je v najdôležitejšej oblasti iPhone najlepší
Ochrana osobných údajov v poslednej dobe predstavuje jednu z najdiskutovanejších tém. Viaceré spoločnosti sa po mnohých prehreškoch z minulosti snažia pozdvihnúť bezpečnosť na nový, lepší level.
Platí to aj v prípade Applu, ktorý prichádza s novou reklamou, ktorá hovorí práve o ochrane osobných údajov, informuje portál The Verge. Marketingová oblasť spoločnosti zameraná na ochranu osobných údajov zapôsobila už počas CES 2019, kedy Apple zaujal obrovským nápisom „Čo sa stane v tvojom iPhone, tam aj ostane“. Najnovšia reklama sa nesie v podobnom hesle, ktoré odkazuje na to, že súkromie = iPhone.
#Apple welcomes #CES2019 participants in Vegas with #privacy message on huge billboard: "what happens on your iPhone stays on your iPhone". Amen. 2019 is the year of digital privacy. @tim_cook @PrivacyPros #CCPA pic.twitter.com/wUG6WSU33D
— Omer Tene (@omertene) January 7, 2019
Ďalej dodáva, že ak je vo vašom živote dôležitá ochrana osobných údajov, malo by záležať aj na smartfóne, ktorý je životom. Viacerí polemizujú o tom, že reklama je z časti reakciou na nedávne problémy služby FaceTime a Apple sa tak snaží používateľov ubezpečiť, že bezpečnosť je stále na prvom mieste. Nepochybne však ide o zaujímavú a výstižnú reklamu, ktorá určite stojí za pozretie.
Zdroj: The Verge