Ubisoft, popredná videoherná spoločnosť, má na účte hneď niekoľko, extrémne kvalitných kúskov. Jednou z najúspešnejších sérií v rámci ich knižnice je aj taktická akcia Ghost Recon, ktorá sa prednedávnom dočkala ďalšieho prídavku s názvom Breakpoint. Ten však CEO Ubisoftu označil za krok vedľa.

Dôvodom takéhoto označenia pre pokračovanie taktickej akcie orientovanej na hru viacerých hráčov je až prílišná snaha autorov odlíšiť hru od jej predchodcov, najmä od predposledného Wildlands.

Hra je vraj plná chýb a bugov, zrážajúcich úroveň hrateľnosti na podstatne nižšie priečky vzdialené na míle od dokonalosti. Na druhej strane CEO Yves Guillemot dodáva, že takéto porovnávanie je očakávané, no treba brať do úvahy niekoľkoročný priestor hry Wildlands na zdokonalenie.

Predsa len, obe hry sú postavené na postupnom upravovaní technického stavu, ako vlastne všetky hry od Ubisoftu, ktoré majú tendenciu vychádzať nedokončené, nefunkčné a rozbité. Druhým, hrateľnostným aspektom je konštantné pridávanie obsahu, kde samozrejme predchodca za viac ako dva roky svojej existencie ponúka vďaka neustálym prídavkom niekoľkonásobne viac obsahu ako novinka.

Nenechaj si ujsť
Toto je TOP 10 hier, ktoré čaká v najbližšej dobe veľkolepé oživenie do novej podoby

Z toho ti vyplýva len jedno jediné – Ubisoft opäť raz vydal nedokončenú hru, a ako to v takýchto prípadoch býva, je dosť možné, že hodnotenia dielu Breakpoint sa v budúcnosti s pribúdajúcim obsahom budú navyšovať. Očakávať môžeš aj vylepšenie technického stavu, keďže autori si priznali, že opäť raz vydali nedokončenú hru.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú