banner-galaxy-a3-a5Cielené reklamy najväčšej sociálnej sieti na svete sú momentálne jedným z najmocnejších nástrojov na propagáciu nejakého produktu. Používatelia však s integráciou reklám zásadne nesúhlasia a všemožne sa snažia o ich kompletné blokovanie.

Avšak nová stratégia Facebooku ešte viac prilieva oheň do súboja medzi nie príliš spokojnými používateľmi a reklamami. Predstavitelia giganta dnes totiž oznámili, že začnú zobrazovať reklamy priamo v jednej z najpoužívanejších aplikácií na mobilných operačných systémoch. Zmena sa teda dotkne ako Androidu, tak aj iOS, no podľa vyhlásení vraj absolútne nebude narúšať konverzácie. Reklamy sa budú zobrazovať len na hlavnej stránke v malých okienkach. Veľmi zaujímavo ale vyznieva vyhlásenie, v ktorom Facebook pripisuje tieto nutné kroky práve podnikom, ktorým bolo už predtým povedané, že Messenger má nesmierny potenciál na reklamy a budovanie novej značky na trhu.

Messenger-adszdroj fotografie: PhoneArena

TIP: Aj tebe spotrebúva Messenger enormné množstvo batérie? Riešenie je veľmi jednoduché

Samozrejme, reklamy sa budú dať skryť, no pre nezainteresovaného používatelia to môže opäť znížiť kvalitu z používania. Skrz aplikáciu sa tiež bude dať nahlasovať nevhodnú či príliš otravnú reklamu a spoločnosti taktiež nebudú môcť nijako začať konverzáciu s používateľom. V týchto dňoch sa zatiaľ spustí iba testovacia prevádzka reklám na vybraných trhoch, no už najbližšie mesiace môžu priniesť prílev reklám pre všetkých. A čo hovoríš ty na tieto nie príliš šťastné kroky Facebooku? Používaš ešte Messenger?

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú