Ako fungujú nabíjačky na elektromobily, podľa čoho sa postupuje pri budovaní nabíjacej infraštruktúry a čo ovplyvňuje nabíjací výkon elektrického auta? Tieto otázky si kladie stále viac a viac ľudí, ktorí by už možno aj boli ochotní presedlať na elektrické auto, no doposiaľ na ne nikde nenašli komplexné odpovede.
My sme sa na tému nabíjania elektromobilov a budovania nabíjacej infraštruktúry rozprávali s Petrom Badíkom, riaditeľom spoločnosti GreenWay Infrastructure.
Okrem informácií, podľa čoho sa rozhodujú, kde a akú výkonnú nabíjačku postavia, nám prezradil aj to, ako vlastne funguje komunikácia medzi elektromobilom, ako na výkon vplývajú rôzne architektúry a prečo sa ti niekedy elektromobil nemusí nabíjať maximálnym výkonom, aj keď ho nabíjačka je schopná dodať.
Neprehliadni ďalšie rozhovory z oblasti elektromobility:
- Vodíkové superauto budúcnosti postavili Slováci. Má skoro 600 koní, výnimočný dizajn a zaujali sme celý svet
- Je jedno, že teraz je spaľovák „ekologický“, o 20 rokov určite nebude. Elektromobily sú nevyhnutný posun
- Tesla Model 3 je môj diaľkový diaľničný krížnik na 1000 km trasu do Švajčiarska, zvládnem ju rovnako ako so spaľovákom
Podľa čoho určuje, ako výkonnú nabíjačku v danej lokalite postavíte?
V tomto článku sa po odomknutí dozvieš
- Prečo je nezmysel prestavať čerpacie stanice na nabíjacie HUB-y
- Ako pribieha komunikácia medzi elektromobilom a nabíjacou stanicou
- Aké problémy môžu pri nabíjaní vzniknúť a čo ich spôsobuje
- Aké sú odporúčania pre ideálne nabíjanie elektromobilu
- Čo je aktuálne najväčšou prekážkou v rozvoji elektromobility na Slovensku
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
Teraz čítajú
Expert na elektromobilitu: Vstupujeme do éry, kedy spaľováky nemajú šancu konkurovať. Nabíjačku bude mať každé parkovacie miesto
Najvyšší šéf Stellantisu pre FonTech: Elektromobily nebudú lacné ako spaľováky, no chystáme model pod 20 000 €
Toto sú slovenské drony, ktoré strážili aj pápeža či Rammstein. Vo svete sa okamžite stali hitom (ROZHOVOR)
Rozhovor Slovák z NASA: Asteroidy riziko nepredstavujú, na obežnej dráhe nám hrozí niečo oveľa horšie
Rozhovor o energetickom fenoméne Slovákov s expertami: Koľko ti ušetrí a na čo si musíš dať pozor
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Nič také tu ešte nebolo. Prvá automobilka má riešenie najväčšieho problému elektromobilov
- Na semafory chcú pridať štvrtú farbu. Vyrieši večný problém, má to ale veľký háčik
- Ľudia prosia, aby to nerobili. Prvé európske mesto zavádza „bič” na elektrické bicykle
- Slováci už na spaľovák ani nepozrú. Prichádza elektromobil pod 10 000 € s obrovským dojazdom
- Z týchto parametrov odpadneš. Prichádza prvý sériový elektromobil s revolučnou batériou
-
- Nič také tu ešte nebolo. Prvá automobilka má riešenie najväčšieho problému elektromobilov
- Na semafory chcú pridať štvrtú farbu. Vyrieši večný problém, má to ale veľký háčik
- Z týchto parametrov odpadneš. Prichádza prvý sériový elektromobil s revolučnou batériou
- Slováci už na spaľovák ani nepozrú. Prichádza elektromobil pod 10 000 € s obrovským dojazdom
- Najlacnejšia Tesla v histórii je konečne tu. Máme dátum, kedy spustia výrobu
-
- Slováci už na spaľovák ani nepozrú. Prichádza elektromobil pod 10 000 € s obrovským dojazdom
- Ľudia prosia, aby to nerobili. Prvé európske mesto zavádza „bič” na elektrické bicykle
- Nič také tu ešte nebolo. Prvá automobilka má riešenie najväčšieho problému elektromobilov
- Najlacnejšia Tesla v histórii je konečne tu. Máme dátum, kedy spustia výrobu
- Z týchto parametrov odpadneš. Prichádza prvý sériový elektromobil s revolučnou batériou
Najpočúvanejšie rádio na Slovensku je aj naďalej Expres
Aktuálne: Najväčší kryptopodvodník histórie pozná trest
Európa by sa mala inšpirovať. Prvý krát v históriitáto krajina reštartuje jadrovú elektráreň
Najdrahší benzín spomedzi okolitých krajín EÚ má práve Slovensko
Elektrické nákladiaky Tesla môžu byť vyrábané v Európe, firma rokuje s touto krajinou
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené