Aktualizované 23. apríla: Novodobý trend zavádzania reklamy aj do obsahu streamovacích služieb dorazil už aj na Slovensko. Streamovacia platforma SkyShowtime ako prvá svetová videotéka do svojho obsahu integrovala reklamu. Kto ju v obsahu nebude chcieť sledovať, bude si musieť priplatiť.
SkyShowtime od dnešného dňa zákazníkom ponúka dve tarify predplatného. Tarifu s reklamou služba označuje ako Štandardné predplatné s reklamami a mesačne používateľov vyjde na 4,99 € mesačne, prípadne 39,99 € ročne. Služba predplatiteľom ponúkne celú knižnicu, obsah však bude prerušovať približne 4 až 5 minút reklamy za hodinu. Reklama sa nebude spúšťať pri sledovaní detského obsahu, rovnako ani pri prehliadaní v hlavom menu služby.
Diváci, ktorí v obsahu SkyShowtime reklamu nechcú, si budú musieť priplatiť. Doposiaľ predplatné bez reklamy predstavovalo 5,99 € na mesiac, po novom je to 7,99 €. Zdražovanie používatelia pocítia aj pri ročnom predplatnom – namiesto doteraz platných 46,99 € ich ročné predplatné vyjde o 16 € viac, teda 62,99 € na rok.
Ponuka predplatného SkyShowtime
Štandardné predplatné (do 22. apríla 2024) = 5,99 €
Predplatné Štandardné Plus (od 23. apríla 2024) = 7,99 €
Štandardné predplatné s reklamami (od 23. apríla 2024) = 4,99 €
Ročné Štandardné predplatné s reklamami (od 23. apríla 2024) = 39,99 €
Ročné predplatné Štandardné Plus (od 23. apríla 2024) = 62,99 €
Okrem zvyšovania ceny služba prekvapila aj ďalšími zmenami, o ktorých v predstihu nehovorila. Pri lacnom balíku s reklamou je napríklad prehrávanie obmedzené len na jediné zariadenie v rovnakom čase. Znamená to, že ak si členovia domácnosti pozrieť obsah na dvoch zariadeniach naraz, najlacnejšie predplatné im to neumožní. Pri tarife s reklamami rovnako nie je možné sťahovať obsah pre sledovanie offline.
Služba obmedzila počet súbežných sledovaní aj pri vyššom balíku Premium. Doposiaľ platilo, že používatelia mohli prehrávať obsah súčasne na troch zariadeniach. Po novom sa počet zmenšil iba na dve zariadenia súčasne.
Zľava zostane
SkyShowtime sa stane prvou svetovou streamovacou službou pôsobiacou na Slovensku, ktorá u nás zavedie aj reklamu. Žiadny ďalší hráči u nás zatiaľ balíčky s reklamou neponúkajú, čo sa však čoskoro zmení. Plány zaviesť do obsahu reklamu už avizovali aj Disney+ či nová služba Max, ktorá nahradí HBO Max.
Platforma SkyShowtime na Slovensko prišla aj s atraktívnou uvádzacou zľavou. Novým zákazníkom sľúbila doživotnú 50 % zľavu z predplatného. Hovorkyňa služby potvrdila, že platnosť akcie bude trvať aj pri novom balíčku bez reklamy.
„Pre všetkých predplatiteľov, ktorí využívajú ponuku celoživotnej polovičnej ceny, zostáva táto ponuka zachovaná a budú platiť 50 % z ceny predplatného Štandardné Plus.“
Pôvodný článok: Reklama na veľkých streamovacích službách si našla cestu aj na Slovensko. Streamovacia platforma SkyShowtime oznámila, že od apríla 2024 predstaví aj novú verziu predplatného s reklamou. Predplatné bude ponúkané spoločne s existujúcim balíčkom, jeho cena však výrazne narastie.
Predplatné s reklamou SkyShowtime na Slovensku a v ďalších 20 krajinách predstaví 23. apríla. Po novom tak bude služba ponúkať dva balíčky – Štandardný s reklamou a Štandard Plus, kde diváci budú môcť naďalej pozerať obsah bez reklám.
Služba uvádza, že obe verzie predplatného divákovi zabezpečia prístup k celej knižnici SkyShowtime. Jediný rozdiel sa týka vysielania reklamy. S akou frekvenciou bude reklama v obsahu platformy vysielaná ani koľko bude trvať služba nespresňuje. Netflix, ktorý ponúka predplatné s reklamou na vybraných trhoch, napríklad počas jednej hodiny odvysiela približne 4 až 5 minút reklamy v podobe 15 až 30 sekundových blokov.
Kto nechce reklamu, bude si musieť priplatiť
Cena štandardného balíčka s reklamou bude predstavovať 4,99 € mesačne. Kto nebude chcieť pozerať reklamu, bude si musieť priplatiť za predplatné Štandardné Plus, ktoré od 23. apríla bude stáť 7,99 €. Doposiaľ cena rovnakého balíčka predstavuje 5,99 €.
Služba predstaví aj nové cenovo zvýhodnené ročné predplatné. Štandardné predplatné s reklamami bude stáť 39,99 € na rok, v prípade vyššej verzie bez reklám to bude 62,99 €.
SkyShowtime na Slovensko prichádzal aj so štedrou uvádzacou zľavou, ktorá sľubovala doživotnú 50 % zľavu z predplatného. Či bude zľava platiť aj pri nových balíčkoch služba v tlačovej správe nespresňuje. Na podmienky sme sa spýtali zástupcu služby na Slovensku a správu budeme aktualizovať.
SkyShowtime sa stáva prvou veľkou streamovacou službou, ktorá spustila predplatné s reklamami na všetkých svojich trhoch. Podobný krok čoskoro očakávame aj od ďalších veľkých hráčov, vrátane Netflixu, ktorý už takéto predplatné uviedol na viacerých veľkých trhoch.
Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
VIDEO: Netflix chystá najväčší seriál v histórii Poľska. Ukazuje tragédiu, ktorá otriasla Európou
VIDEO: Hollywoodska sexbomba, ktorú velebí Donald Trump, dostáva vo svojej novinke tvrdé rany
Zabudol dcéru v aute. Slovenský film o hroznej tragédii mieri na Oscary a svet mu tlieska
Netflix ukázal novú akčnú bombu. Vychádza zo skutočnosti a práve dostala prvý trailer
Kráľ hororu bude strašiť naďalej. Ikonická séria dostane nečakané pokračovanie
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Slávna kozmetická značka sa topí v sťažnostiach. Slováci márne čakajú na svoje online nákupy, firma ich ignoruje
Veľká uzávierka D1: Významné zmeny paralyzujú dopravu na 3 dni
Načasovanie raňajok rozhoduje o tvojej dlhovekosti, tvrdia vedci. Každé posunutie zvyšuje riziko úmrtia o 11%
Konsolidácia v praxi: Ministri si na pár mesiacov uberú z platov desiatky eur, od apríla si ale reálne prilepšia o stovky
Fico nepodporí prijatie ďalších sankcií proti Rusku: Bruselu kladie podmienky
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Padnutý strom v Amazónii nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté stáročia
- Japonci zaskočili konkurenciu. Nissan predstavil motor, aký svet ešte nevidel
- Vedci našli artefakt starý 80 000 rokov. Odhalil, že o minulosti ľudstva sme sa totálne mýlili
- Tisíce ton zlata, medi a striebra. Na hranici dvoch štátov našli najväčší poklad za posledných 30 rokov
- Slováci ich autá milujú. Veľká automobilka ukázala svoje auto budúcnosti, ide úplne proti prúdu
-
- Vedci našli artefakt starý 80 000 rokov. Odhalil, že o minulosti ľudstva sme sa totálne mýlili
- Padnutý strom v Amazónii nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté stáročia
- Japonci zaskočili konkurenciu. Nissan predstavil motor, aký svet ešte nevidel
- Slováci ich autá milujú. Veľká automobilka ukázala svoje auto budúcnosti, ide úplne proti prúdu
- PET fľaše sa menia na prekvapivú zbraň. Vedci hovoria o riešení klimatickej krízy
-
- Vedcom padla sánka. 4 757 metrov pod ľadom Antarktídy objavili stratený svet
- Veľmoc našla ložisko mimoriadne vzácnej suroviny. Má astronomickú hodnotu
- Vedci našli artefakt starý 80 000 rokov. Odhalil, že o minulosti ľudstva sme sa totálne mýlili
- Nová rana pre vodičov. Ak nemáš splnenú túto podmienku, auto ti na STK neprejde
- Európske automobilky sa otriasajú. Šéf Stellantisu poslal Bruselu tvrdý odkaz, čas sa kráti
Blanárove slová o dronoch vzbudili reakciu. Ukrajina odmieta spochybňovanie faktov
Rusko bojuje s krízou. Dôležitá komodita je ohrozená a láme rekordy cien, urobili zúfalý krok
iPhony a Androidy si konečne rozumejú. Veľký operátor spustil Slovákom roky vytúženú funkciu
Slovenský export zbraní rastie nebývalým tempom. Rok 2025 môže priniesť 3 miliardy eur
Mapy Google sa v Kórei menia. Citlivé oblasti už nebudú viditeľné
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP