Google vo veľkom podstrkoval svoj prehliadač Chrome používateľom na každom kroku. Dnes však takúto stratégiu využíva aj Microsoft, ktorý sa snaží ľudí presvedčiť, aby prešli na nový Edge s jadrom Chromium. Doteraz sa o to pokúšal viacerými spôsobmi a snažil sa nalákať aj používateľov Firefoxu. Tentokrát Microsoft využil pri propagovaní prehliadača Edge vlastnú emailovú službu Outlook, v ktorej sa používatelia môžu stretnúť s nezvyčajným hlásením, informoval CNET.
Nový prehliadač Edge na báze jadra Chromium, ktoré využíva aj Google Chrome, bol predstavený už pred časom a vďaka zásadným vylepšeniam sa stal skvelou konkurenciou pre všetkých. Zdá sa, že Microsoft je na svoj počin právom hrdý a chce ho pretlačiť ďalej do povedomia používateľov.
Tých už neraz otravoval rôznymi upozorneniami, v ktorých dával do pozornosti práve nový Edge. Dokonca chcel na svoju stranu zlákať aj používateľov Firefoxu, ktorým zobrazoval notifikáciu priamo v ponuke Štart. Tentokrát to robí podobným spôsobom.
Otravné upozornenia bombardujú používateľov Outlooku
Najnovšie sa používatelia emailovej služby Outlook môžu stretnúť s nezvyčajným hlásením. Na webovej adrese emailu Outlook sa totiž zobrazuje notifikácia, v ktorej Microsoft tvrdí, že jeho mailová služba je s prehliadačom Edge lepšia. Konkrétne upozornenie môže znieť nasledovne: „Microsoft Edge + Outlook = lepšie spoločne“. Po kliknutí na priložený odkaz sa používateľ dostane na web pre stiahnutie prehliadača.

Nenechaj si ujsť
Nový Edge s jadrom z Chromu ohromil. V našich testoch patril medzi špičku
Okrem tohto hesla Microsoft začal v Outlooku zobrazovať aj mnohé ďalšie frázy, informoval Windows Latest. V každom takomto upozornení chce spoločnosť používateľa presvedčiť, že jej Edge je lepší, rýchlejší a výkonnejší. Celkovo má Microsoft pripravených niekoľko fráz, ktoré sa v Outlooku obmieňajú.
Zdá sa, že cieľom sú používatelia Firefoxu
Takéto otravné notifikácie sme aj my dostávali v službe len pri prehliadači Firefox a podobné hlásenia nám neboli v emaily zobrazené pri používaní Google Chrome. Po obnovení stránky sa pritom zakaždým zobrazuje iná fráza.
Celkovo sa môže používateľ pri používaní Outlooku vo Firefoxe stretnúť s týmito hláškami:
- „Surfujte šikovnejšie s novým Microsft Edgeom.“
- „Nový Microsoft Edge pomáha udržiavať vás v bezpečí na webe.“
- „Nový prehliadač odporúčaný spoločnosť Microsoft je tu.“
- „Získajte rýchlosť, výkon a kompatibilitu s novým Microsoft Edgeom.“
- „Očakávajte viac. Nový prehliadač odporúčaný spoločnosť Microsoft je tu.“
- „Nový Microsoft Edge – vytvorený pre najlepšie zážitky na webe.“
- „Nový Microsoft Edge – vytvorený s ohľadom na vašu produktivitu.“
Okrem týchto fráz však môže Microsoft znenie upozornení obmieňať. Hoci môže byť takýto spôsob propagovania nového prehliadača spoločnosti pre používateľov nepríjemný, nejde o žiadny zakázaný spôsob, ktorý by vo svojich bezplatných službách nemohla využiť.
Dá sa predpokladať, že s podobnú stratégiu bude pri vychvaľovaní nového prehliadača používať aj naďalej.
Teraz čítajú

Čína predstavila aplikáciu pre udavačov. Vláda odhalí obyvateľov, ktorí hanobia tamojší režim

Facebook čelí gigantickej žalobe z Česka. Na súd sa obrátil majiteľ známych kasín kvôli reklame, žiada vysoké odškodné

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Kritický problém WhatsApp. Ľudia môžu natrvalo stratiť prístup k účtu, stačí na to jednoduchý „trik“

AKTUALIZOVANÉ Clubhouse sa ohradil voči kauze s únikom dát. Problémy s bezpečnosťou súkromia ľudí ale pretrvávajú

PRIPOMIENKA VEĽKÝ VÝBER: Toto je 8 Windows programov, pri ktorých stále neveríme, že sú zadarmo
Články, ktoré hýbu svetom

Po 4 rokoch prichádza nové Apple TV. Najväčšiu viditeľnú zmenu hlási ovládač

IKEA je synonymom ekológie. Do zelenej energie pôjde do roku 2030 gigantická suma peňazí

Obchod Kompot uviedol na trh výnimočnú novinku: Bezcennú handru Hëgër. Predávať ju ale nebude

Projekt „slovenského Dubaja” stále žije. Investor lyžiarskej haly na Donovaloch sa rozhodol súdiť
