Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Napriek tomu, že Yahoo nie je v súčasnosti známou spoločnosťou, sa stále nezabúda pripomínať. Tentokrát prišlo s novým logom, ktoré má zachytávať osobnosť značky a pripraviť ju na budúcnosť, píše The Verge.

Yahoo ako jeden z najstarších a najznámejších internetových portálov je síce už dlhšiu dobu mimo hry, no spoločnosť nezabúda pripomínať, že stále existuje. Naposledy to bolo v roku 2013, keď sa CEO Marissa Mayer rozhodla uskutočniť mesačnú kampaň pred odhalením nového loga po takmer 20 rokoch.

Nové logo navrhla spoločnosť spolu s agentúrou Pentagram a má slúžiť na „zachytenie osobnosti značky a jej prípravu na budúcnosť“. Firma použila ikonickú fialovú farbu, ktorá je s Yahoo spojená, s hlavným odtieňom zvaným „hroznové želé“, píše Techspot. Asi najvýraznejším rozdielom je určite výkričník po názve, ktorý je teraz spolu s písmenom „y“ naklonený v ešte ostrejšom uhle 22,5 stupňov, čo je presne 1/16 kruhu.

Zobraziť celú galériu (2)
Youtube / Yahoo Mail

Spoločnosť predstavila aj aktualizáciu svojej hlavnej aplikácie pre službu Yahoo Mail, ktorou otriasol škandály z roku 2013 a 2018. Podiel služby Yahoo Mail na trhu v oblasti e-mailových klientov bol podľa spoločnosti Litmus v prvej polovici tohto roka na úrovni 6,3%. Yahoo sa za posledné desaťročie pokúšala získať späť svoje miesto na trhu novým vedením, ale aj kúpou rôznych spoločností ako Tumblr a Flickr, ktoré majú však momentálne už iných vlastníkov, až ju napokon v roku 2017 odkúpila spoločnosť Verizon.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú