Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Batmanova Arkham séria ešte v roku 2009 vyvolala ošiaľ, ktorý definoval neskoršie napredovanie herného priemyslu. Dynamický súbojový systém, striedanie akčných pasáží s tichým zakrádaním a likvidovaním protivníkov, navyše okorenený o množstvo hračiek Temného rytiera hru Arkham Asylum právom postavili na piedestál.

Nasledovali Arkham City, ktoré hráčov vypustilo do ulíc Gothamu a Arkham Origins, odohrávajúci sa počas vianočných sviatkov. Naposledy sme sa do kože netopierieho muža vžili v roku 2015, kedy prišiel populárny Gotham Knight, ktorý zúročil všetko dobré z predchádzajúcich troch častí, no zároveň tiež naznačil, že sérii začína dochádzať dych.

FonTech

Ešte pred samotným vydaním vzbudili autori kontroverziu, keď avizovali, že Gotham Knights bude mať framerate uzamknutý na 30 fps. Už toto napovedá, že autorom sa nepodarilo dosiahnuť ideálnu optimalizáciu. Keďže hra vychádza iba na nové konzoly a PC, po technickej stránke ju nemalo čo ťahať dole.

Gotham Knights odstránilo Batmana a nahradilo ho štyrmi postavami, ktoré sú dobre známe v prípade, že si fanúšikom filmov a komiksov o tomto hrdinovi. Ide o Nightwinga, Batgirl, Robina a Red Hooda, ktorých úlohou je vyriešiť Batmanov posledný prípad.

Každá postava má svoj vlastný bojový štýl, typy útokov a výzbroje. Nechýbajú tu špeciálne schopnosti, výroba nového vybavenia, či dokonca kozmetická úprava kostýmov tak, aby si sa dokázal odlíšiť od prípadného spolubojovníka, ktorý ti môže pomáhať v kooperácii pre dvoch hráčov. To, čo dobre vyzerá na papieri, však v praxi občas poriadne kríva. Prečo, vysvetľujeme v galérii nižšie.

Gotham Knights nás poriadne sklamal

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú