HBO Max a Disney+ sú streamovacie platformy, na ktoré sa s veľkými očakávaniami na Slovensku môžeme tešiť už tento rok. Keďže však konkurencia ich príchodom poriadne zhustne, veľmi podstatným faktorom bude aj ich cena, ktorá momentálne vychádza v zahraničí najviac práve u HBO Max a inak tomu pravdepodobne nebude ani u nás. WarnerMedia preto plánuje predstaviť aj lacnejšiu verziu predplatného podporovanú reklamami, informoval The Verge.

Streamovaciu službu HBO Max čaká tento rok príchod na viac než 60 trhov mimo domovských Spojených štátov, pričom u nás by sa mala podľa dostupných informácií objaviť v druhej polovici roka. Nahradí obľúbené HBO GO, no na domácom ani európskom trhu to nebude mať vôbec ľahké, najmä čo sa týka schopnosti zápasiť s cenou, ktorá bude s najväčšou pravdepodobnosťou vyššia než u konkurencie.

Nižšia cena na úkor reklám

HBO GO totiž síce stojí prijateľných 5,99 € mesačne, no Američania za prémiový HBO Max momentálne platia 14,99 $ mesačne a podobnú cenovku môžeme očakávať aj u nás. Služba si toto navýšenie obhajuje nadštandardnou audiovizuálnou kvalitou a všestrannou knižnicou, ktorá bude okrem iného obsahovať aj legendy ako Priatelia či úžasnú ponuku filmov, no cena bude ajtak jedným z najpodstatnejších faktorov.

Nenechaj si ujsť
Vraj ide o rovnaký film? Kdeže. Justice League Zacka Snydera bude unikátom – toto je všetko, čo o ňom potrebuješ vedieť

Práve preto plánuje zákazníkom ponúknuť aj lacnejšiu verziu služby podporovanú reklamami, ktorá sa bude oproti klasickej verzii líšiť aj prístupnosťou kinopremiér, ktoré nebudú na verzii s reklamami dostupné v deň vydania, ale prídu až neskôr. CEO spoločnosti WarnerMedia Jason Kilar tiež potvrdil, že reklamy nebudú divákov „otravovať“ pri originálnych HBO tituloch ako Euphoria, The Sopranos a Game of Thrones.

Videl si už?
Koniec zdieľaniu účtov na Netflixe? Streamovací gigant testuje radikálny krok

Tento plán priniesť lacnejšiu verziu služby s reklamou vníma spoločnosť ako spôsob, ktorý im pomôže na HBO Max nabrať väčšiu predplatiteľskú základňu. Materské AT&T totiž navýšilo ciele pre množstvo predplatiteľov platformy v budúcnosti, pričom očakáva, že do konca tohto roka bude mať služba najmenej 67 miliónov predplatiteľov a do konca roka 2025 až 120 miliónov predplatiteľov po celom svete.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú